Octavia III RS

Ik heb een vraag aan jullie, ik ben momenteel aan het orienteren naar een andere auto, ben aan het kijken naar de Leon ST Cupra en de Octavia VRS, nu lees ik veel over de Octavia VRS 230 echter kan ik die in Nederland op de dealersites nergens vinden. Is deze ook in Nederland te verkrijgen?, en waar kan ik deze info terug vinden?

Ik hoor graag van jullie.

Kempes

Forumguru
230 is nooit in nl geleverd..sterker nog er worden op het moment toch helemaal geen nieuwe rs'en in nl meer verkocht?

Staat trouwens wel een nieuw geimporteerde 230 te koop bij Vruggink..

Het vreemde is dat de Leon Cupra ook voorlopig niet leverbaar ivm een zgn facelift... men kan niet zeggen wanneer deze wel leverbaar is.
Zou er meer aan de hand zijn, mede gezien het bovenstaand bericht dat de VRS ook niet leverbaar is.

philippe bakker

Forumguru
Het valt wel op dat de Nederlanders hier bijna allemaal lease rijders zijn met firma wagens. In belgie rijden ofwel minder lease rijders rond ofwel kiezen die iets meer premium merken.

Tuner111

Forumguru
in Nederland zijn de rsen enzo niet meer te koop. Maar ik zou zeggen koop gewoon lekker een aan de grens, garantie heb je overal hoor :)

leon-cupra

Forumguru
Als je even kan wachten koop hem dan in Duitsland bij een firma die aan parallelimport/neuwagen-einkauf doet. Hoe duurder de wagen, hoe groter je voordeel. Nadeel: heeeel lange levertermijn (meestal meer dan twee maand extra tov normale levertermijn). Zijn firmas die nieuwe wagens bij de importeurs bestellen die hen de meeste korting geeft. Ze doen dan wel groepsaankopen waardoor de levertermijn dan ook wel kan oplopen (wss door even te wachten met bestellen tot ze zelf genoeg orders hebben)

Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Het vreemde is dat de Leon Cupra ook voorlopig niet leverbaar ivm een zgn facelift... men kan niet zeggen wanneer deze wel leverbaar is.
Zou er meer aan de hand zijn, mede gezien het bovenstaand bericht dat de VRS ook niet leverbaar is.

In tegenstelling tot de RS staat de Cupra nog wel in de configurator. Hoe heb je gehoord dat ook de Cupra niet leverbaar is?

In tegenstelling tot de RS staat de Cupra nog wel in de configurator. Hoe heb je gehoord dat ook de Cupra niet leverbaar is?

Bij dealer en PON gaf aan dat ivm facelift nog niks uitgeleverd en besteld kan worden, behalve de voorraad in het land en dan zijn er twee.
Dat zelfde geldt voor de O3 RS, daar komt de facelift aan en is de levering van de RS niet mogelijk.
Wanneer wel dat weten ze niet.

Verder dank voor alle reacties.

philippe bakker

Forumguru
Ik heb juist es mijn rs ingetikt op de car configurator van Skoda.be en met de opties die ik heb kwam ik aan 36.470 euro. Nieuw he. ( ik wist het juiste bedrag niet want heb hem 2de hands gekocht)

Hier in Nederland kan je hem niet eens meer samenstellen omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is ivm facelift.
Heb jij dan niet het huidige model...?

Bovenaan Onderaan