philippe bakker
Forumguru
Zien er wel deftige zetels uit want dat komt nu in elke review terug dat de superb bompa zetels heeft ( lees veel te breed)
Bompa zetels. Het is ook een Bompa auto toch?Zien er wel deftige zetels uit want dat komt nu in elke review terug dat de superb bompa zetels heeft ( lees veel te breed)
Het vreemde is dat de Leon Cupra ook voorlopig niet leverbaar ivm een zgn facelift... men kan niet zeggen wanneer deze wel leverbaar is.
Zou er meer aan de hand zijn, mede gezien het bovenstaand bericht dat de VRS ook niet leverbaar is.
In tegenstelling tot de RS staat de Cupra nog wel in de configurator. Hoe heb je gehoord dat ook de Cupra niet leverbaar is?
Veel duurder want is niet met Columbus en andere opties die er ook niet opzitten die ik wel heb voor 2000€ minder...Das duurder dan in België ne nieuwe !
En van die prijs gaat ook nog dealerkorting af, minstens 8%Ik heb juist es mijn rs ingetikt op de car configurator van Skoda.be en met de opties die ik heb kwam ik aan 36.470 euro. Nieuw he. ( ik wist het juiste bedrag niet want heb hem 2de hands gekocht)