Octavia III RS

philippe bakker

Forumguru
is dat zo'n gti waar max verstappen overlaatst met een bekende nederlander op zandvoort heeft mee gereden en 240 haalde en dan bakken kritiek dat dat met een golke niet mogelijk was ?

Badsloefke

Forumguru
Op verlof naar Slovenië op de Deutsche Autobahn heeft mijn madam ies 241 gereden en ik 247, niet gechipte 230, da ga wel snel zenne zeker as ge camions passeert :D Op 3.000km die we afgelegd hebben een gemiddeld van 8L/100km maar in Duitsland waar het mocht niet veel onder de 180 gereden :)
En het leukste uiteraard was al die BMW's en Audi's losrijden die in uw kont komen hangen en denken van zal da Skodaatje ies opzij dwingen :maakmegek:

B.Stuurder

Forumguru
De RS230 staat in de configurator, maar schiet steeds in de Error. Bij mij dan.
Hij is serieus compleet en heeft elektrisch verstelbare sportstoelen. Dus het kan wel grrr.:mad:

leon-cupra

Forumguru
Geen idee of dit filmpje hier al geplaatst is........ Maar wat een lekker stukje film!

Mooie vRS, knappe vrouw maar doel van het filmpje gaat helemaal de mist in. Met filmpje willen ze precies van de vRS een vrouwenwagen maken. Had beter geweest dat deze vrouw werd opgepikt door een man. :pieker:

Sorry voor redelijk offtopic maar mijn marketing achtergrond kwam even op de voorgrond ;)

philippe bakker

Forumguru
Zo spectaculair is die toch niet ? In Tsjechië is dat de Kuisvrouw. Ik dacht die ga hare koffer openen en ne dweil en ne emmer eruit pakken

DannyG

Forumguru
Ben ik nou de enige die gezien heeft dat de lieftallige dame op 2:29min de rotonde in de verkeerde richting neemt? :sterretjes: :pieker::fool::banghead::tegek: ... :maakmegek:.

Bovenaan Onderaan