vleier
Forumguru
Grappig ik rij in Duitsland juist niet op de cruise control. In Nederland wel; kan precies op het maxiumum van de cruise control (160).
Ik deed het alleen omdat mijn ouders erbij zaten. Anders rijd ik ook wel.harder dan 120
Grappig ik rij in Duitsland juist niet op de cruise control. In Nederland wel; kan precies op het maxiumum van de cruise control (160).
Proficiat!Hallo,
Op 2 September octavia Berline rs tsi 220, steal grey met extreme velgen, besteld, levering 3 Jan 2017.
Ik duw door ja@philippe bakker : hoe kom jij aan zulk verbruik ?
Volgens mij kent uw gaspedaal slechts 2 standen, alles of niets.
aan huis leveren doe ik niet se. wel heb ik 20 broodautomaten staan maar die ga ik opvullen met een ford transit connect 1.0 ecoboost waar ik super tevereden van bensorry hoor maar ik heb liever mijn sausijzen lekker warm wanneer ze afgeleverd worden. De RS is er perfect voor
Pas men rally groene RS opgehaald heb em nu een weekje en zit ook aan zoiets met een volle tank tot +/- 430km. Dat is een combinatie van rustig rijden en af en toe is doortrekken. Denk dat dit wat ik hier kan lezen redelijk normaal is. Wat wel zo is mocht ik constant hard rijden haal ik de 400km ook niet in sport zie je het verbruik stijgen. Maar ach wat een leuke wagen is dit toch, zou em niet meer kunnen missen