Als je een O3 RS kunt kopen, kan dat ook nog wel, niet de kosten overschatten. Maar het is niet de meest voor de hand liggende oplossing, alhoewel wel mijn oplossing in dit geval.Niet iedereen heeft het geld om een custom interieur te kopen
Ik oefen liever in het maken dan dat ik ze maak. Ik heb er zo wel genoegIk maak liever kinderen dan dat ik ze haal...
Hebben jouw kinderen zo'n keuzevrijheid? Laat mijn kinderen het maar niet horen, dan gaan ze bij jou wonen.En als ze dan nog in een slechte bui zijn en hun schoenen niet meer aan willen doen, sta je daar mooi
Ik maak liever kinderen dan dat ik ze haal...
Hebben jouw kinderen zo'n keuzevrijheid? Laat mijn kinderen het maar niet horen, dan gaan ze bij jou wonen.
De oudste had in een presentatie over zijn gezinssituatie zelfs opgenomen dat wij zo streng zijn, maar dat vond hij ergens toch wel goed...
jongste is net 3 geworden en ze heeft een redelijk sterk karaktertje. Nee is nee bij haar. En de oudste is bijna 6 en weet perfect wie hij moet bespelen om zijn zin te krijgen(oma, opa of mama). En keuzevrijheid, valt nog mee hoor. Uiteraard moeten ze luisteren maja soms kost het ons wel wat moeite en soms na lange werkdag heb je soms wel iets van .... Ooookkkkkeeee doe maar.Hebben jouw kinderen zo'n keuzevrijheid? Laat mijn kinderen het maar niet horen, dan gaan ze bij jou wonen.
De oudste had in een presentatie over zijn gezinssituatie zelfs opgenomen dat wij zo streng zijn, maar dat vond hij ergens toch wel goed...
zoals die reclameboodschap van die verhuurfirma: schoonmoeder in de dakkofferEen ski box op het dak kunnen ze languit in liggen