Octavia III RS

vleier

Forumguru
nee isniet nutteloos.
Geen enkele vraag is nutteloos. kan me er alleen niet in herkennen (want geen kinderen enzo) en dus gedraag ik me een beetje als een troller

B.Stuurder

Forumguru
Is niet te voorkomen bij kleine kinderen. Bovendien is het bij normaal onderhoud goed te reinigen en als ze geen spijkerschoentjes aanhebben, dan beschadigd het ook niet, is mijn ervaring.
Nu zijn ze groter, maar nog steeds houdt ik er rekening mee, bij het instappen kunnen ze ook met die flapvoeten de achterkant raken. Daarom heb ik met de lichte lederen bekleding, de achterkant van de stoelen antraciet grijs laten maken en dit in het interieur door laten trekken.....

oco1979

Forumguru
koop een superb die is langer achteraan,kleine kids kunnen er moeilijk aan :maakmegek:.

Bij mij zitten er inderdaad van die beschermhoesjes,klassieke zetels en niet zoals in de RS. (superb by the way)

Zal eventjes knutselen worden om standaard wat aan te passen.

sandurtjuh

Forumguru
Nee, ik weet het. Maar zonde om een steentje misgelopen te hebben. Maar dus geen deftige beschermingshoes aan de achterkant dat jullie weten. Alright, ik zal ze wat vaker hun schoenen uit doen haha.

Carlovdw

Forumguru
Beste.
Wij Hebben een rapid met sportstoelen besteld en we hbb ook 2 kleine kinderen. Mijn vrouw gaat 2 zwarte handdoeken verstellen zodat ze over dat hoofdsteun tot aan het brede gedeelte gaan en zo dat probleem proberen op te lossen

B.Stuurder

Forumguru
Niet iedereen heeft het geld om een custom interieur te kopen
Als je een O3 RS kunt kopen, kan dat ook nog wel, niet de kosten overschatten. Maar het is niet de meest voor de hand liggende oplossing, alhoewel wel mijn oplossing in dit geval.
In principe is bij standaard stoffen stoelen het wel lastig, maar kun je ook die goed reinigen met een textielreiniger met actieve zuurstof, van de Action of zo is prima. Standaard leren stoelbekleding is af fabriek geen leer aan de achterzijde tenzij speciaal besteld. Dat kunststof dat er standaard in zit is ook goed te reinigen en kan veel reinigingsmiddelen hebben.
Verder is dat een consequentie van kinderen hebben. Net zoals ik ook hondenharen in mijn kofferbak heb, ondanks dat ik een kortharige hond heb.

vleier

Forumguru
@B.Stuurder Daar heb je ook wel weer gelijk in. Daarnaast moet je ook bekijken wat je er zelf allemaal aan wil betalen.
Heb zelf geen last van kinderproblemen of hondenharen (beide (nog) niet gehaald)

leon-cupra

Forumguru
Komende uit een Superb erger ik er mij ook mateloos aan. Op dat vlak redelijk veel heimwee naar de superb, zelfs een volwassene kon nog niet tegen de voorzetels schoppen :D
Nu met de vRS ben ik enorm blij dat de achterkant uit (nep)leder bestaat. Mijn twee kinderen schoppen er wel tegen maar met een vochtige doek is het zo terug schoon gemaakt. Schoenen uitdoen is een oplossing , maar op den duur .... En als ze dan nog in een slechte bui zijn en hun schoenen niet meer aan willen doen, sta je daar mooi:banghead:

B.Stuurder

Forumguru
En als ze dan nog in een slechte bui zijn en hun schoenen niet meer aan willen doen, sta je daar mooi
Hebben jouw kinderen zo'n keuzevrijheid? Laat mijn kinderen het maar niet horen, dan gaan ze bij jou wonen.
De oudste had in een presentatie over zijn gezinssituatie zelfs opgenomen dat wij zo streng zijn, maar dat vond hij ergens toch wel goed... :laugh:

vleier

Forumguru
Ik maak liever kinderen dan dat ik ze haal...

Adopteren. en het oefenen met het maken daar heb ik wel.ervaring mee.

Hebben jouw kinderen zo'n keuzevrijheid? Laat mijn kinderen het maar niet horen, dan gaan ze bij jou wonen.
De oudste had in een presentatie over zijn gezinssituatie zelfs opgenomen dat wij zo streng zijn, maar dat vond hij ergens toch wel goed... :laugh:

Streng zijn is niet slecht. Het kan er juist voor zorgeb dat je kinderen later meer gaan doorhebben wat er juist allemaal kan gebeuren als je kinderen hebt. En wat er allemaal bij komt kijken om het allemaal in goede banen te leiden.

Hier bij mij thuis is het juist vaak een chaos. Vooral door werk. Het eten en daarna nog de hobbies.
Al met al ben ik juist degene die niet echt een drukte erom maakt.

leon-cupra

Forumguru
jongste is net 3 geworden en ze heeft een redelijk sterk karaktertje. Nee is nee bij haar. En de oudste is bijna 6 en weet perfect wie hij moet bespelen om zijn zin te krijgen(oma, opa of mama). En keuzevrijheid, valt nog mee hoor. Uiteraard moeten ze luisteren maja soms kost het ons wel wat moeite en soms na lange werkdag heb je soms wel iets van .... Ooookkkkkeeee doe maar.

cerdo

Actief lid
Verbruik ????? Ik vind dit heel goed meevallen moet ik persoonlijk toegeven. De rijstijl doet er veel aan natuurlijk.

Bijlagen

• 2016-12-03 18.02.45.jpg
    2016-12-03 18.02.45.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 70
Bovenaan Onderaan