philippe bakker
Forumguru
Alles wat S bij Audi is of AMG bij Mercedes of M bij BMW is daar verliezen we van
Maar het gaat niet om wat je hebt, maar om hoe je het brengt.Er zijn d'r hier wel meer met een gechipte RS en met pakken meer pk dan ik
Je hebt nochtans maar 1 kind?Ik doe altijd alles 200% se
Wie????Er zijn d'r hier wel meer met een gechipte RS en met pakken meer pk dan ik
Veel plezier ermee!Morgen mag ik mijn langverwachte rsje ophalen. Ik ke supercontent
Ok 4, 73 kg/ pk danS4 avant weegt 1675kg Die is al niet meer in zicht voordat je voorwiel aangedreven Octavia zonder sper überhaupt grip heeft
Dat onze RS het moet afleggen tegen een S4 vind ik zelfs normaal. Dat hij vlot wint tegen alles daaronder van merken als Audi BMW en Mercedes vind ik heel straf eigenlijk. Want ik kom op de baan nooit een S een M of een AMG tegen. Wel massa's tdi's enz en die hebben geen schijn van kans.Ok 4, 73 kg/ pk dan
Theoretisch aan elkaar gewaagd, alleen kan Skoda het niet op de weg krijgen...
Dat onze RS het moet afleggen tegen een S4 vind ik zelfs normaal. Dat hij vlot wint tegen alles daaronder van merken als Audi BMW en Mercedes vind ik heel straf eigenlijk. Want ik kom op de baan nooit een S een M of een AMG tegen. Wel massa's tdi's enz en die hebben geen schijn van kans.