Octavia III RS

Goofy@5E

Forumguru
Hoeveel keer kom je een S/RS/M/AMG op een dag tegen....en de kans is groot als je hem al tegen komt dat degene die erin rijdt meer bezig is met zen valse tanden als met een O3 rs die is wil een stoplicht sprintje trekken, mijn ervaring hè :angel:
Heb soms meer last van die ,,sjonny's,, met hun wannebee otokes die denken hoe meer plastieke platen op de koffer (lees spoiler (voor de nederlanders onder ons)) hoe harder tem gaat..al goe gelachen hiermee :tegek::tegek::tegek:

philippe bakker

Forumguru
Omdat ik geen sper heb ga ik meestal niet vol door vanaf de stilstand. Tegen elke 2 lit TDI win ik dan al maar tegen bv een 3 lit duw ik dan pas door vanaf 40 of 50 km/u en als ze dan al een halve auto voor zijn en vol doortrekken en ik kom hem explosief voorbij vliegen .... zaaaalig. Aan het volgende licht gaan ze ofwel achter je staan ofwel naast je en willen niet kijken :)

philippe bakker

Forumguru
Ok 4, 73 kg/ pk dan
Theoretisch aan elkaar gewaagd, alleen kan Skoda het niet op de weg krijgen...
Dat onze RS het moet afleggen tegen een S4 vind ik zelfs normaal. Dat hij vlot wint tegen alles daaronder van merken als Audi BMW en Mercedes vind ik heel straf eigenlijk. Want ik kom op de baan nooit een S een M of een AMG tegen. Wel massa's tdi's enz en die hebben geen schijn van kans.

• Leuk
Waarderingen: Arco

abelsj

Forumguru
Dat onze RS het moet afleggen tegen een S4 vind ik zelfs normaal. Dat hij vlot wint tegen alles daaronder van merken als Audi BMW en Mercedes vind ik heel straf eigenlijk. Want ik kom op de baan nooit een S een M of een AMG tegen. Wel massa's tdi's enz en die hebben geen schijn van kans.

Niet alle tdi's over dezelfde kam scheren hè. In de omgeving van Leuven rijd nen tdi rond die hetzelfde spelletje speelt als jullie en uit eerste hand kan ik vertellen dat diezelfde BMW's en andere veel roet slikken (en ja er staat op dienen TDI ne roetfilter).

CDK

Forumguru
Wie????
10 pk meer ok maar pakken meer op dit forum... weet ik niet wie

@wachma heeft bijna 430pk in zijn O3 RS :jaja: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

d4fb0aa96681c19483d5369868572f4e.jpg

98ac52165f078219748948850d32b466.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan