B.Stuurder
Forumguru
Dan hoor je vast ook alles kraken als je gas geeft, net als in veel nieuwe Superb 3
Dan hoor je vast ook alles kraken als je gas geeft, net als in veel nieuwe Superb 3
Dus het komt door die berg vermogen die ik op de weg zetDan hoor je vast ook alles kraken als je gas geeft, net als in veel nieuwe Superb 3
Ja je hebt gelijk, mijn iPad scherm stond nog donker daadoor leek het wit. Met name de eerste foto.@B.Stuurder wit? is dat niet meteor grey?
is dat bij Verbeke in Roeselare?
Herkende de locatie ook onderhandel met den olivier
mijne daar gekocht,wel geen rs
gegaan voor vriendelijkheid en zeker de prijs,phlips en parmentier kwamen nog niet in de omgeving,wist direct hoeveel ze voor overname wagen gaven bij verbeke,andere was ne ramp.
Al bij al hadden ze nog gemist,heb ne greenline gekregen voor prijs van geen greenline,gelukkig was ik daar ook tevreden mee.
wie dat er gemist heeft,invoerder of verbeke kan me worst wezen.
idd plezant zaken doen met olivier. De zaakvoerders, dat is een ander verhaal ....Herkende de locatie ook onderhandel met den olivier
mijne daar gekocht,wel geen rs
gegaan voor vriendelijkheid en zeker de prijs,phlips en parmentier kwamen nog niet in de omgeving,wist direct hoeveel ze voor overname wagen gaven bij verbeke,andere was ne ramp.
Al bij al hadden ze nog gemist,heb ne greenline gekregen voor prijs van geen greenline,gelukkig was ik daar ook tevreden mee.
wie dat er gemist heeft,invoerder of verbeke kan me worst wezen.