oco1979
Forumguru
idd plezant zaken doen met olivier. De zaakvoerders, dat is een ander verhaal ....
Heb niet zo goede ervaringen met verbeke, doen zeker hun best maar daar is altijd een tweede kans voor nodig. Uit goede bronnen ook vernomen dat ze het skoda-dealerschap kwijt zouden zijn doordat de groep rond vw- Maes een megagarage gaat zetten met de 4 merken in Roeselare. Blijkbaar zou verbeke nu in proces liggen met d'ieteren. Zal uiteraard weinig aan veranderen. Naar het schijnt zou verbeke wel verder doen met skoda, maar als nevenimporteur van nieuwe en jonge okkazies.
Kan in je verhaal zeker volgen, nu voor mij was de aankoopprijs het belangrijkste, gezien ik zelf technieker ben .
Bij elke dealer laat ik hun verhaal doen(verkoopspraatjes) tot een bepaalde niveau dat het begin me ..... uit te hangen. Dan vertel ik, wat ik doe, moet zeggen dat het direct anders is, positiever .
Den Olivier ging me wijs maken dat geen reservewiel geen probleem is.
Bel gewoon de assistance, ik daarop(zo wat de grens bereikt) ik doe wel assistance en weet maar al te goed welke schit(sorry daarvoor) het is dat je geen bij hebt. Je mag draaien of keren dat je wil, beter één wiel, desnood een meeloper, dan geen wiel.....
Mijn ervaring service nadien bij verbeke is zo wat zo zo.
Moeten terug gaan voor garantiekwestie.
Was omdat ze iets vervangen hadden en daardoor iets gebroken hadden,geen probleem als je dat ofwel oplost of tenminste verteld.
Kan het direct gezien en direct gemeld.
Twas even zo wat geen en weer gepraat, tot ik er genoeg van had.
opgelost ondertussen.