Tuner111
Forumguru
Bak leeg = bak vullen, en as da nie meer gaat pak ik de bus wel.
zo is dat
Bak leeg = bak vullen, en as da nie meer gaat pak ik de bus wel.
de tankpas van de zaak is zo snel niet leegBak leeg = bak vullen, en as da nie meer gaat pak ik de bus wel.
Of de treinzo is dat
Of de trein
Wat ik wel zeker weet is dat de turbo klep vervangen echt veel effect geeft. Mijn rs is daardoor veeeeel heviger veel directer. Wat dat in pk doet weet ik niet maar wel in respons2000 km verder en het verbruik is toch wel wat gezakt. Zit op 9.8l gemiddeld op die 2000 km.
Nog een beetje inrijden en dan ga ik dat sper is wat deftiger testen.
Die verhalen van 'ja met 102 gaat die beter, dat voel je'. Zijn dat dezelfde die geloven dat een K&N 25 pk extra geeft? Met M badgen op een 318d ga je uiteraard ook veel sneller...
Ik kan je vertellen dat op een gechipte motor, 102 echt wel het verschil maakt. Dingen afdoen als 'niet werkend' terwijl je er geen ervaring mee hebt is een beetje kort door de bocht.2000 km verder en het verbruik is toch wel wat gezakt. Zit op 9.8l gemiddeld op die 2000 km.
Die verhalen van 'ja met 102 gaat die beter, dat voel je'. Zijn dat dezelfde die geloven dat een K&N 25 pk extra geeft? Met M badgen op een 318d ga je uiteraard ook veel sneller...
Zal ook korte stukjes zijn denk ik. Want mijn verbruik gaat nu ook langzaam van 1 op 16 naar 1 op 14 , doordat ik met me nieuwe baan nu 2x enkeltje 10km heb..@Fabi3 heeft een zware rechtervoet denk ik
Over Firezone: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Firezone Een lokale brandstofketen, net als bijvoorbeel Brand Oil.
2000 km verder en het verbruik is toch wel wat gezakt. Zit op 9.8l gemiddeld op die 2000 km.
Ik heb de KN steken sinds een paar maanden. Ik vind hem rapper reageren en wat agressiever. En het geluid is er ook op vooruit gegaan. Wel geen wonderen verwachten. Gewoon een leuke upgrade. Heb die trouwens via Amazon besteld. Staat daar quasi altijd in dikke promotieOok met die luchtfilter grap zou ik niet meer lachen, er zijn cijfers bij het steken van een VWR R600 filter op een Cupra de 100-200 tijd 0.7 seconden sneller verloopt zonder enige vorm van softwareaanpassing ... Toch redelijk straf als je het mij zegt
Het is niet omdat je meer aanzuig geluid hoort, de wagen ook effectief sneller is. De meeste extra pk's door sportiever geluid zit tussen de oren. Neem de VW kever, ontelbare sport-uitlaatjes. Wat blijkt, de meeste presteren op de testbank minder dan de standaard uitlaat.Ik heb de KN steken sinds een paar maanden. Ik vind hem rapper reageren en wat agressiever. En het geluid is er ook op vooruit gegaan. Wel geen wonderen verwachten. Gewoon een leuke upgrade. Heb die trouwens via Amazon besteld. Staat daar quasi altijd in dikke promotie
Gaat die pool toch geld gekost hebbenEn ik dacht dat die Duitsers zot konden doen, moet maar eens kijken wat ze in Polen doen,
https://www.facebook.com/RperformancePL/posts/1723930787666561
Knap staaltje vakmanschap wel, ik zou die auto wel eens willen bekijken hoe ze dat allemaal gedaan hebben.En ik dacht dat die Duitsers zot konden doen, moet maar eens kijken wat ze in Polen doen,
https://www.facebook.com/RperformancePL/posts/1723930787666561
is was op zoek gegaan naar een Duitse, belgische, Nederlandse, .. Golf R en deze door vrienden laten ophalenGaat die pool toch geld gekost hebben
Ja ik ook !is was op zoek gegaan naar een Duitse, belgische, Nederlandse, .. Golf R en deze door vrienden laten ophalen
Wel knap trouwens ... En 4motion ... Wil ik hebbeeuhhh