Spector
Forumguru
Zouden die lampjes makkelijk te monteren zijn?
- super easy install
Zeggen ze zelf
Zouden die lampjes makkelijk te monteren zijn?
Gw het ene er uit en het andere erin- super easy install
Zeggen ze zelf
We gaan het meemaken.
Even afwachten wat ze vinden.
De waterpomp zelf is in elk geval niet het duurste onderdeel waar het mis zou kunnen zijn,
- super easy install
Zeggen ze zelf
Onderdeel zelf inderdaad niet, maar er zit heel veel werk aan. Toen die bij mij stuk was was de factuur rond de €1700,-. Gelukkig nog in de garantie
Ja, maar wat voor jou super easy is, hoeft dat voor mij niet te zijn. Weet iemand hoe de lampjes OEM gemoteerd zijn (kan het ff zelf niet checken). Gewoon geklikt, net als de binnenverlichting achter?
Gewoon er uit klikkenik heb nog niet gekeken, blind besteld
Hier ook, samen met lampen voor de kofferbak.Lampjes besteld.....
De dsg is nu ook niet de meest betrouwbare automaat. Ook problemen genoeg, zeker met de droge koppeling. En je kan idd laten aanpassen maar dan ben je ook je garantie kwijt.Zou op een VAG product ook altijd een DSG nemen, sowieso al omdat hun manuele versies niet van de sterkste bakken zijn... Durven nogal snel slippen zelfs met stock vermogen. Komen we ook aan het 2de punt als je gaat tunen, is een DSG gewoon al klaar hiervoor mits een DSG tuning.sportieve ritjes zet je hem in zijn S of schakel je zelf met de flippers. Puristen blijven bij een handbak, echter zijn ze stilaan ook aan het overschakelen... Kijk maar naar de autosport zelfs Je kan gewoon niet om de voordelen heen!
Mooi mooi dat is met de upgrade IHI IS20 turbo... zot vermogen !
Misschien toch nog wisselen dan?
Idd.. Maar als je echt wil kan je uw Is20 laten upgraden dat hij het zelfde kan doen als de is38... Maar van zo iets blijf ik af..hahaha,zul je de turbo eronderuit moeten schroeven bram, IS20 is nl de standaard turbo op de RS. IS38 is de turbo van de GolfR/Cupra/ S3
De dsg is nu ook niet de meest betrouwbare automaat. Ook problemen genoeg, zeker met de droge koppeling. En je kan idd laten aanpassen maar dan ben je ook je garantie kwijt.
Betreft de sportwereld, het is logisch dat zij ook overschakelen naar automaat. Sportwagens krijgen ook meer en meer vermogen en koppel. Met dat laatste had je een zeer sterke koppeling nodig. Grote nadeel, dien je ook over serieus wat beenkracht te beschikken en daar doe je geen 24u van Zolder mee. Automaat heeft hier uiteraard geen last van of toch niet de chauffeur. Mijn broer zijn vorig project was een golf 5 gti getuned naar 365pk. Daar stak een racekoppeling onder. Die was in fileverkeer amper te gebruiken. Hij kreeg na 5min steeds krampen in zijn been van zo een zware koppeling.