Als je geen middendemper hebt zou ik zeker geen decat nemen...
Ik had de combinatie decat, non resonated milltek op mijn Cupra en dat was inderdaad ZEER luid
Decat zou ik nemen op een resonated of op een standaard catback.
Persoonlijk zou ik geen gekeurde downpipe nemen:
- De error na het chippen kunnen ze perfect in orde maken moest je die krijgen.
- De geurhinder heb ik alleen de eerste kilometers gehad, erna nooit meer geroken of ooit iemand iets van gezegd in mijn wagen.
- Het wisselen voor de keuring is pas binnen x aantal jaar, plus het kost je misschien 100-150euro terwijl een deftige gekeurde downpipe voor dit model toch tussen pakweg 1500 en 2000k aanzit. Kan je al enkele keren voor wisselen voor die meerprijs
- een gekeurde uitlaat is niet 100% garantie op groene kaart op keuring, heb al enkele in de omgeving gehoord dat ze hem toch mogen verwisselen ondanks de papieren...
Natuurlijk moet iedereen dat voor zijn eigen uitmaken