Dat zal dan wel niet. Daniël barzeele. De auto is te zien op zijn fb. Een zwarte.Ook een Competition uitvoering Philippe? Want hij zou de eerste in vlaanderen zijn...
Dat zal dan wel niet. Daniël barzeele. De auto is te zien op zijn fb. Een zwarte.
Spijtig te klein voor een familie manHeb even gekeken en is inderdaad een 'gewone' , maar blijft een prachtige bak!!!
De Competition is gewoon serieus veranderd op elk punt waar ook maar iets of wat kritiek was.
De prijs liegt er ook niet om
Heeft toch een achterbank en ge hebt maar ene kleine. En ouwe kleine zit toch niet meer in een voiture zeker? Buggy kan gemakkelijk in de koffer. En op reis, dakkoffer héSpijtig te klein voor een familie man
hondje .... en de madam wil enkel maar ne 4/5 deursHeeft toch een achterbank en ge hebt maar ene kleine. En ouwe kleine zit toch niet meer in een voiture zeker? Buggy kan gemakkelijk in de koffer. En op reis, dakkoffer hé
de 440i gran coupe. dat zou wel nog goed zijn se.True Philippe heb er nog naar staan kijken maar enerzijds de kostprijs en anderzijds 2 deuren...
Je krijgt dezelfde performance van een M140i (in rechte lijn zelfs sneller) alleen het is geen 'echte' M
De Competition is andere koek, motor is stuk sterker geworden (compleet ander blok)
Jij met je natte dromen, voorlopig moet je nog een paar jaar met je RS doen héde 440i gran coupe. dat zou wel nog goed zijn se.
Ik kijk al goed rond en tegen dat het tijd is ( of net ietsje rapper) weet ik excact wat ik wilJij met je natte dromen, voorlopig moet je nog een paar jaar met je RS doen hé
Gooh ik vind reviews en filmpjes kijken wel leukGohhhh dat weet ik 2 dagen voor ik ga bestellen ook na een dagje rondgekeken te hebben
Want tsja wat nu is , is over enkele jaren niet meer eh
Dus ik gaat voor de Fab 5 als het zover is en voor de rest zien we het wel.
Maar in iedergeval een digitale KM unit, want die is er dan ook voor de Fab
En uiteraard de 3 cilinder 500cc , want tjsa het downsize zal door blijven gaan
The chase is better than the catchGohhhh dat weet ik 2 dagen voor ik ga bestellen ook na een dagje rondgekeken te hebben
Want tsja wat nu is , is over enkele jaren niet meer eh
Dus ik gaat voor de Fab 5 als het zover is en voor de rest zien we het wel.
Maar in iedergeval een digitale KM unit, want die is er dan ook voor de Fab
En uiteraard de 3 cilinder 500cc , want tjsa het downsize zal door blijven gaan
Nu ja de eerste moment dat je met een pas aangekochte auto naar huis mag rijden is toch ook altijd speciaal vind ik.The chase is better than the catch
Ja en ook erg pijnlijk, omdat je al weet dat als die niet bevalt en je meteen terugkeert je al een paar duizend euro hebt verloren......Nu ja de eerste moment dat je met een pas aangekochte auto naar huis mag rijden is toch ook altijd speciaal vind ik.
Doordat ik eerst uitgebreid studie doe weet ik wat ik koop seJa en ook erg pijnlijk, omdat je al weet dat als die niet bevalt en je meteen terugkeert je al een paar duizend euro hebt verloren......
Uiteraard maar eens het nieuw eraf is ....Nu ja de eerste moment dat je met een pas aangekochte auto naar huis mag rijden is toch ook altijd speciaal vind ik.
Bwaaa, als je gek van een wagen bent,vga je bepaalde nadelen wel even wegdenken maar uiteindelijk als het nieuw eraf is komen die neg punten vanzelf weer terug.Doordat ik eerst uitgebreid studie doe weet ik wat ik koop se
Ik probeer gewoon elke keer mij ietsje te verbeteren en dat is altijd gelukt.Bwaaa, als je gek van een wagen bent,vga je bepaalde nadelen wel even wegdenken maar uiteindelijk als het nieuw eraf is komen die neg punten vanzelf weer terug.
Het is maar wat je definieert onder "verbeteren"Ik probeer gewoon elke keer mij ietsje te verbeteren en dat is altijd gelukt.