Die snelheden heb ik naar Frankrijk met de doodskist op het dak 9 lit gedaan. Da pakt nogal wind seEn dit was m'n verbruik bij 130km/u op Franse snelwegen tijdens heenreis Bekijk bijlage 68694
Bedoel je die privé-suite voor uw schoonmoeder?Die snelheden heb ik naar Frankrijk met de doodskist op het dak 9 lit gedaan. Da pakt nogal wind se
Die zitten bij mij vast, links onderin de maxidot. Misschien de CC uitzetten? Als ik die aan heb staat die eroverheen.Ik zit bijna op 99.000 km en wil graag de moment van 100.000 vastleggen ( ja ik ben emotioneel) maar hoe zet ik de km totaal vast op het scherm ?
Oei das ChineesDie zitten bij mij vast, links onderin de maxidot. Misschien de CC uitzetten? Als ik die aan heb staat die eroverheen.
vertellen in plaatjes?Oei das Chinees
Ik ga dat es proberen severtellen in plaatjes?
Linksonderin op de maxidot staat bij mij het totaal aantal kilometers
Voorbeeld:
Bekijk bijlage 68724
Maar als de cruise control geactiveerd is, staat deze linksonderin ( over de totaalstand heen )
Voorbeeld:
Bekijk bijlage 68725
Dus wanneer je de CC uitzet komt de totaalstand kilometers weer in beeld en kan je je fotootje maken bij 100k kilometer.
En? Gelukt?Ik ga dat es proberen se
Ze maken de hele verbrandingsmotor markt kapot met BS regels om BS redenen. Alsof we dan wereldwijd schone lucht hebben ineens. Kom maar eens een dag meelopen in de Botlek, dan weet je het wel. En dan nog niet te spreken over de landen die het verdrag niet hebben ondertekend. Geniet nog maar even van die motor, zeer binnenkort is het afgelopen, rijden we allemaal een elektrisch hok of een 0,25 l benzine of zo. Als het maar niet teveel lol geeft, want anders wordt dat ook nog verboden.Blij dat ik de mijne er in december vorig jaar nog even doorheen gedrukt heb. Al die veranderingen komen de wat sportievere modellen niet ten goede. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij het inruilen over een paar jaar...
Ze maken de hele verbrandingsmotor markt kapot met BS regels om BS redenen. Alsof we dan wereldwijd schone lucht hebben ineens. Kom maar eens een dag meelopen in de Botlek, dan weet je het wel. En dan nog niet te spreken over de landen die het verdrag niet hebben ondertekend. Geniet nog maar even van die motor, zeer binnenkort is het afgelopen, rijden we allemaal een elektrisch hok of een 0,25 l benzine of zo. Als het maar niet teveel lol geeft, want anders wordt dat ook nog verboden.
Het is de autoindustrie die zichzelf de das om doet. Had VAG niet gesjoemeld, hadden ze de testcriteria niet herbekeken. Nu hebben de autoriteiten een methode uitgedokterd waar het sjoemelen een mindere invloed heeft. Zie naar de merken die nu in moeilijkheden geraken, het zijn net diegene die gesjoemeld hebben. Zie naar de merken die het ervoor "eerlijk" gespeeld hebben, zij hebben geen problemen.
Maar denk dat er wel gesteld kan worden dat VAG de grootste "valsspeler" is geweest. Als je ziet hoeveel problemen ze nu hebben ... andere merken hebben het veel sneller voor elkaar gekregen dan VAG. Zegt genoeg denk ik.Om even heel open te zijn.. Vag alleen niet heeft gesjoemeld hé er hebben het allemaal gedaan.. jammer dat het bij hun is uitgekomen...
ochja uiteindelijk zou het toch allemaal veranderd worden hoor.. zowel met als zonder het gesjoemel
Het is de autoindustrie die zichzelf de das om doet. Had VAG niet gesjoemeld, hadden ze de testcriteria niet herbekeken. Nu hebben de autoriteiten een methode uitgedokterd waar het sjoemelen een mindere invloed heeft. Zie naar de merken die nu in moeilijkheden geraken, het zijn net diegene die gesjoemeld hebben. Zie naar de merken die het ervoor "eerlijk" gespeeld hebben, zij hebben geen problemen.
Maar denk dat er wel gesteld kan worden dat VAG de grootste "valsspeler" is geweest. Als je ziet hoeveel problemen ze nu hebben ... andere merken hebben het veel sneller voor elkaar gekregen dan VAG. Zegt genoeg denk ik.
Maar denk dat er wel gesteld kan worden dat VAG de grootste "valsspeler" is geweest. Als je ziet hoeveel problemen ze nu hebben ... andere merken hebben het veel sneller voor elkaar gekregen dan VAG. Zegt genoeg denk ik.
Aaaah ik ken een collega bakker die ook zo eentje heeft. Mega ferme autoDenk dat alle merken hier evenredig schuldig aan zijn, bij VW is het gewoon uitgekomen maar het was een kwestie van tijd eer eender welk merk tegen de lamp zou lopen...
Ken nu iemand hier die pakweg een dikke week een splinternieuwe M2 Competition (met ondertussen al KW clubsport ophanging, OZ centerlock, Keramische remmen) en die hij onmogelijk krijg ingeschreven omwille van heel het WLTP gedoe! De DIV zegt gewoon keihard sorry deze wagen kan je nu niet inschrijven. Sta je daar! Gelukkig is het niet zijn enige wagen, want dan heb je wel een probleem...