In ieder geval als je een echte my 19 krijgt ga je wel geen 2 werkende uitlaten hebben
Als het een enkele uitlaat is kan en mag je deze niet aanpassen!Rs245 begin mei besteld. En enkele uitlaat is geen probleem dieje vliegt er toch tussen uit
Ja Idd..Gelijk ne diesel dan?
Nee! Heb je daar een linkje van?
Mooi hèBekijk bijlage 68681 Over verbruik gesproken: van Andorra naar Spanje, max 90km/u door verkeer. Tuner111 zelfs met dsg6 en 230pk
Eerste 4 jaar geen keuring dus alles eronder uitAls het een enkele uitlaat is kan en mag je deze niet aanpassen!
Rede is omdat de filters ook in de uitlaat zitten dan.. En een aangepaste uitlaat gaat je auto nooit meer door de c02 keuring krijgen
Ja das waar.. Maar ik denk dat er wel errors zullen tezien zijnEerste 4 jaar geen keuring dus alles eronder uit
Link werkt niet ?
Ja IddLink werkt bij mij ook niet. Komt dus waarschijnlijk door het roetfilter, waardoor er geen aftakking meer mogelijk is?
Bij alle merken word het zo.. Dus troos u..Ik krijg al dik spijt precies. Beter bij Audi gebleven
Als het Audi had geweest had een jonge tweedehands geweestBij alle merken word het zo.. Dus troos u..
Bwaaa, niet vet, Bram doet beterEn dit was m'n verbruik bij 130km/u op Franse snelwegen tijdens heenreis Bekijk bijlage 68694