Wel ik vindt dat die beugels wel brood nodig zijn. Anders heb je maar 2 punten waaf hij vast zit. Namelijk de v band en de onderkant van je rs... En dan rust all kracht eigenlijk op je V band...
ben ze op een aftermarket downpipe nog nooit tegen gekomen......, maar normaliter verhuist de kat dan ook naar onderkant wagen, op het plaatje is dat niet het geval. Als er nu een probleem met de katalysator is kan je meteen een nieuwe downpipe en dat kost de nodige eurootjes
Zoals Corné zegt, als ik aftermarket downpipes bekijk zitten op de meeste geen beugel. Ook niet op degene die ik nu thuis heb liggen van JM Tuning. Bij de versie van JM Tuning zit er boven geen kat dus zal het kwa gewicht minder te houden hebben. Verder zit de downpipe dan vast op 3 punten: V-band bovenin en onderaan aan de beugel en op de mof welke sluit met de originele uitlaat.
Als het mee zit morgen eronder zetten *thuis op de oprit
En dan nog kijken welke chiptuner daarna
Dat was nog geen 5 minuten werk. In het donker nog mooier... Bekijk bijlage 70142
Dat was nog geen 5 minuten werk. In het donker nog mooier... Bekijk bijlage 70142
Nog iets om rekening mee te houden bijd de montage?.