ik heb vorige week ook een Long life beurt laten doen bij Skoda dealer
dit was bij mij ook zonder motorluchtfilter en zonder interieurfilter
als ik motorluchtfilter ook wilde vervangen was dat 59 euro extra
Ik ben naar het magazijn gelopen en heb daar via bevriende medewerker voor 21.16 euro een filter gehaald, de monteur die met mijn auto bezig was heeft deze kostenloos geplaatst.
nu ik dit zo lees, ga ik ook interieurfilter inspecteren en vervangen, dan is alles nieuw, geeft toch lekkerder gevoel
Wel omdat ik ofwel heel lange of ofwel heel korte ritten doe. Op korte ritten kan er nooit genoeg temperatuur in de banden komen voor performance. Voor lange ritten is de slijtage graad nogal belangrijk.Waarom een alternatief voor de PS4S? Heb deze gehad op mijn RS. Superband, denk niet dat er een betere band is voor de RS( alleen redelijk snel versleten bij mij)
Korte ritten, dan kan je niet het vermogen benutten wanneer motor nog niet warm staat.Wel omdat ik ofwel heel lange of ofwel heel korte ritten doe. Op korte ritten kan er nooit genoeg temperatuur in de banden komen voor performance. Voor lange ritten is de slijtage graad nogal belangrijk.
Burnout is overdreven maar het vermogen werd wel gebruikt12K dan vertrek je aan ieder licht met een burnout volgens mij
Jij hebt daar last van knaagdierenMet de 4S heb ik ongeveer 12.000km gedaan
Maja mijn rijstijl en rijtrajecten zijn hier ondertussen al gekend.
Denk dat de achterbanden van de mx5 nu ook wel zeer snel versleten zullen zijn
Dat heb ik ook gedaan, heb dat topic nog terug gevonden gisteren dusjah..@Secuscreen Volgens de regels voor de bazaar moet je daar tenminste jezelf hebben voorgesteld in de meet en greet.
Ahzo.@Secuscreen dat 'voorsteltopic' staat niet in de meet en greet, maar in 'mijn auto'.
Daar telt het niet voor de bazaar.
Copy/paste doen.
Denk dat de dsg altijd farts maakt, en dat dit enkel afhangt van het uitlaatsysteem. Wanneer ik de milltek heb opliggen klinkt het fantastisch, maar als ik voor een dag de originele uitlaat opleg, voor de keuring, en dus niets verander in de computer, zijn ze volledig weg
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) met Tapatalk