https://carfantasy.nl/achteraanzet-glossy-black-skoda-octavia-rs-5e-p-581998.htmlIemand die een site kan doorgeven waar je de difussor van rieger kan bestellen online? Via de site van rieger zelf lukt dit niet. Er komt op dat ze niet leveren naar België..
Iemand die een site kan doorgeven waar je de difussor van rieger kan bestellen online? Via de site van rieger zelf lukt dit niet. Er komt op dat ze niet leveren naar België..
Iemand van op het forum toevallig aanwezig geweest bij de karting in Genk op zaterdag?
Iemand die een site kan doorgeven waar je de difussor van rieger kan bestellen online? Via de site van rieger zelf lukt dit niet. Er komt op dat ze niet leveren naar België..
Koop dan gwn de mijne binnenkort zelfde jaar en 30k kilometers minderGraag jullie visie.
Wat is volgens jullie een reëele prijs voor een O3 Combi vRS 220pk van 12-2014, in zeer goede staat verkerend van de eerste eigenaar, met 80k op de teller, kleur raceblue met de volgende opties:
- Blackpakket (grill, spiegels, raamlijsten en dakrails)
- Winterpakket met voorruitverwarming en verwarmbaar ruitensproeiervloeistof
- OEM alarm
- OEM achteruitrijcamera
- ACC
- Lane assist
- Verkeersbordherkenning
- Columbus met DAB icm. Canton speakers
- Half leder (grijze stiksels) met stoelverwarming
- Bi-xenon met AFS
- Eibach verlaagd (sportline veren)
- PDC voor + achter (geen 'birdview' & automatische inparkeerhulp)
- EDS, XDS
Alle meningen zijn welkom. Prijzen die jullie noemen mogen incl./excl. BPM zijn.
De opgevraagde BPM zal om en nabij de €2.100,- liggen.
Hoor graag van jullie!
Koop dan gwn de mijne binnenkort zelfde jaar en 30k kilometers minder.
Klopt, die zie je gelukkig ook niet te dikwijlsHelaas geen combi....
In België zie je de combi het meest denk ikKlopt, die zie je gelukkig ook niet te dikwijls
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) met Tapatalk
mijne komt binnenkort beschikbaar
Ik heb een trekhaak, maar een Rieger diffusor zonder uitsparing, natuurlijk wil ik mijn trekhaak wel kunnen gebruiken, dus ik ga juiste versie monteren
Graag jullie visie.
Wat is volgens jullie een reëele prijs voor een O3 Combi vRS 220pk van 12-2014, in zeer goede staat verkerend van de eerste eigenaar, met 80k op de teller, kleur raceblue met de volgende opties:
- Blackpakket (grill, spiegels, raamlijsten en dakrails)
- Winterpakket met voorruitverwarming en verwarmbaar ruitensproeiervloeistof
- OEM alarm
- OEM achteruitrijcamera
- ACC
- Lane assist
- Verkeersbordherkenning
- Columbus met DAB icm. Canton speakers
- Half leder (grijze stiksels) met stoelverwarming
- Bi-xenon met AFS
- Eibach verlaagd (sportline veren)
- PDC voor + achter (geen 'birdview' & automatische inparkeerhulp)
- EDS, XDS
Alle meningen zijn welkom. Prijzen die jullie noemen mogen incl./excl. BPM zijn.
De opgevraagde BPM zal om en nabij de €2.100,- liggen.
Hoor graag van jullie!
Lastig hoor, ik zie dat ze in Nederland niet veel duurder zijn ( niet gekeken naar de opties ). Staat er 1 met 305pk te koop voor € 25.950,-- daar zal toch nog wel wat onderhandelingsruimte in zitten?Omdat plaatjes altijd beter werken dan een lap tekst, hierbij dan maar de link naar de advertentie... Laat maar horen .
https://www.autoscout24.de/angebote...ca7a47-317b-41af-93a2-59c45f9c1eff?cldtidx=14
Lastig hoor, ik zie dat ze in Nederland niet veel duurder zijn ( niet gekeken naar de opties ). Staat er 1 met 305pk te koop voor € 25.950,-- daar zal toch nog wel wat onderhandelingsruimte in zitten?