JurgenM
Forumguru
Dit weekend ook nog eens aan het spelen geweest.
Eerste foto is met launchcontrol. Dat is dus enkel goed om de banden op te warmen en verder compleet nutteloos. Wielspin in z'n 1 en 2.
Wel perfect volgens fabrieksopgave, das goed (toch?)...
Dan maar zelf flipperen, de bandjes zijn intussen goed opgewarmd. Na wat oefenen toch op een constante geraakt. Het belangrijkste is om de 1e echt te gebruiken en niet direct vol op het gas te gaan. Nu in 1 gaat het echt snel dus het zijn maar fracties waar ik het over heb. Een halve seconde te vroeg op het gas en bij 3000 t/m slaan de wielen een fractie door. Bij de eerst ging ik te snel op het gas, bijna direct. De tweede was veel geleidelijker. Bij het gebruik van LC slaat hij echt in de versnellingen maar ik heb het nu zover dat ik het met flipperen ook klaar krijg. Zalig die duw iedere keer. Ik doe dit wel iedere keer met ESP aan. Met de ESP uit krijg ik hem niet onder de 6 sec. Dan is doseren echt moeilijk in z' n 1.
Nog juist 1 licht tikje wielspin.
Juist iets minder snel op het gas en net iets beter geschakeld, met toch nog een dipje dus misschien is 5,7 nog mogelijk. Totaal geen wielspin.
Getest met een buitentemperatuur van 14° en tank tegen het rood.
Eerste foto is met launchcontrol. Dat is dus enkel goed om de banden op te warmen en verder compleet nutteloos. Wielspin in z'n 1 en 2.
Wel perfect volgens fabrieksopgave, das goed (toch?)...
Dan maar zelf flipperen, de bandjes zijn intussen goed opgewarmd. Na wat oefenen toch op een constante geraakt. Het belangrijkste is om de 1e echt te gebruiken en niet direct vol op het gas te gaan. Nu in 1 gaat het echt snel dus het zijn maar fracties waar ik het over heb. Een halve seconde te vroeg op het gas en bij 3000 t/m slaan de wielen een fractie door. Bij de eerst ging ik te snel op het gas, bijna direct. De tweede was veel geleidelijker. Bij het gebruik van LC slaat hij echt in de versnellingen maar ik heb het nu zover dat ik het met flipperen ook klaar krijg. Zalig die duw iedere keer. Ik doe dit wel iedere keer met ESP aan. Met de ESP uit krijg ik hem niet onder de 6 sec. Dan is doseren echt moeilijk in z' n 1.
Nog juist 1 licht tikje wielspin.
Juist iets minder snel op het gas en net iets beter geschakeld, met toch nog een dipje dus misschien is 5,7 nog mogelijk. Totaal geen wielspin.
Getest met een buitentemperatuur van 14° en tank tegen het rood.