Octavia III RS

EdK

Forumguru
Is soms de emmer vol.
Tsja geleerd om de emmer dan leeg te gooien.....:pardon:

Maar hou rekening mee dat platte tekst soms verkeerd kan overkomen dan word bedoeld !
Dus wij hebben in verleden wel eens vaker hier hooglopende ruzie gehad en ging uiteindelijk om een misvatting.
Maw als je irri word door een opmerking gewoon je schouders ophalen en denken er zijn nog vele anderen hier dan Hemi,
Of nogmaals de tekst enkele malen lezen er vanuitgaande dat we hier de intentie hebben elkaar te hebben en zeker geen ruzie te zoeken !
Dus dat de tekst met alle goede bedoelingen is geschreven...

En anders zet je ook in je handtekening de tekst " spelfouten zijn gekomen door autocorrectie " :D

djnoidRS

Senior Member
Tsja geleerd om de emmer dan leeg te gooien.....:pardon:

Maar hou rekening mee dat platte tekst soms verkeerd kan overkomen dan word bedoeld !
Dus wij hebben in verleden wel eens vaker hier hooglopende ruzie gehad en ging uiteindelijk om een misvatting.
Maw als je irri word door een opmerking gewoon je schouders ophalen en denken er zijn nog vele anderen hier dan Hemi,
Of nogmaals de tekst enkele malen lezen er vanuitgaande dat we hier de intentie hebben elkaar te hebben en zeker geen ruzie te zoeken !
Dus dat de tekst met alle goede bedoelingen is geschreven...

En anders zet je ook in je handtekening de tekst " spelfouten zijn gekomen door autocorrectie " :D
Thanks zou rekening mee houden

• Leuk
Waarderingen: EdK

djnoidRS

Senior Member
ik Heb wel klein probleem gevonden met me
Rs. Dat als ik teveel gas geef net lijkt of hij door ze achter vering gaat.

Bovenaan Onderaan