leon-cupra
Forumguru
In BE staan er twee particulier te koop in die range. Vraagprijs 21-22k , dus verkoop 20-21k , daar de BPM op (900€ ongeveer) je komt op 21-22k …. Ruil maar in … minste miserie en geen gezeur van mensen met te weinig geld
Pfff … +50k voor een Karoq … wat een prijzen. ..........
familie van mij heeft onlangs een nieuw 2.0 sportline kodiaq gekocht … 48.000€ netto ..
maja laat er nog maar mensen nieuw kopen, dan kan ik tweedehands goedkoper rijden
Tsja, het is maar hoe je 't bekijkt. Auto's kosten momenteel zeer veel geld, en als ik dit dan moet uitgeven, dan liefst aan 'n nieuwe, met 0km en fabrieksgarantie. Ik weet ook, dat ik voor dat bedrag op de tweedehandsmarkt, mooie wagens, van 'n hogere categorie kan vinden, die ik mij anders niet kan veroorloven.Ik kon ook gaan voor de gewone Sportline met 1.5tsi, maar dan enkel met voorwielaandrijving, wat 'n stuk goedkoper zou zijn, maar ik wou persé de 2.0tsi.Kwestie van niet teveel te downsizen na de RS. Hopelijk zal de bestelde Karoq aan de door ons gestelde eisen voldoen.@dirkie996 4-5k er vanaf is dan nog heel veel geld voor een Karoq.
Ohhhhhhhh je bent gewoon met je tweede jeugd bezig .....Dus niks leeftijd, niks rustiger rijden ennuhhh ik kan het weten: bijna 72, opa met 4 kleinkinderen en stil going strong.
Dan ga je parachute springen met je kleindochter zeker ???hoef dan nog maar een jaartje of 12.
Haha, de kleine meid zou het durven...!! De jongens... hmmm? Ik zelf... voor geen prijs... uhhh als ze beneden een mooie Mercedes-AMG AMG GT neerzetten neem zelfs ook nog een paar lessen om op de goede plek te kunnen neerkomen. Lachuhhh...!!Dan ga je parachute springen met je kleindochter zeker ???