Octavia III RS

Mettes

Forumguru
@Arco : In mijn streek rijden inderdaad RS'en rond van de federale
wegpolitie.
Deze zijn echter niet anoniem en het is de dieselversie (o2 versie combi)

• Leuk
Waarderingen: Arco

TL@

Forumguru
In België zie je Race blue (gelukkig) toch niet zo heel veel.

Het is inderdaad weinig origineel voor een RS maar ik heb een dubbel veto voor de groene gekregen en toch maar een beetje naar vrouw en dochter geluisterd voor de kleur (had voor de rest al helemaal niet geluisterd :D

Steel grey had ik niet eens overwogen maar ziet er echt wel vet uit. Had van de werkgever trouwens niet gemogen want het moest metaalkleur zijn.

blokart

Senior Member
Ik ben reuze benieuwd :D

Hierbij de lichten effe gepimpt en ring van logo als proef.

cu5qEoc.jpg

CDK

Forumguru
mooi!@blokart, maar heb je er over nagedacht om de hele achterlichtunit te tinten? dat lijkt me nóg mooier namelijk...., maar zoals het nu is vind ik ook al een verbetering hoor, dus begrijp me niet verkeerd! ;)

blokart

Senior Member
mooi!@blokart, maar heb je er over nagedacht om de hele achterlichtunit te tinten? dat lijkt me nóg mooier namelijk...., maar zoals het nu is vind ik ook al een verbetering hoor, dus begrijp me niet verkeerd! ;)
Gaat helaas niet met de folie die ik bezit gezien te grote dubbele kromming en in verschillende delen vind ik niet professioneel. Trouwens het is maar een test om even te kijken hoe het staat, heb nog donkerder folie, het meeste tijd steek je in het ontwerp en testen eenmaal dit klaar is het maar gewoon snijden en plakken.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
wist niet dat je folie gebruikt had, je kan het namelijk ook met een spray (laten)doen, vandaar mijn vraag ;) folie is in NL namelijk een afkeuring bij de periodieke keuring.

blokart

Senior Member
wist niet dat je folie gebruikt had, je kan het namelijk ook met een spray (laten)doen, vandaar mijn vraag ;) folie is in NL namelijk een afkeuring bij de periodieke keuring.
Je kan het idd laten doen maar doe liever zelf wat ervaring op zelf mits wat try and error.
Als voorstander van Plastidip kan je het daar ook mee doen maar spray geeft me geen voldoening qua uitzicht meestal mat oppervlak.
Periodieke keuring is in B maar pas na 4 jaar dus kan nog effe mee.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Dennis Nijholt

Forumguru
Yep, hij is aardig vol, alleen geen Kessy...maar dat zal ik niet missen en het automatisch inparkeren ook niet en dat mis ik ook niet , wat er voor in de plaats komt is DAB+ voor de columbus (erg leuk digitale radio) , panodak, en de elektrische achterklep (die miste ik wel, had die namelijk op de Superb)en de multifunctionele bagage (dubbele bodem), lane assistance verkeersborden herkenning enz enz . voor de rest zit erop wat ik nu ook heb...deze is dus uitgebreider..en ja ik denk dat ik weer verplicht ben om er schermpjes in de hoofdsteunen te laten zetten.

Heb nog wel een wens gedaan....de Extreme velgen...maar vind deze eigenlijk ook wel goed.

Wat ik wel mooi vindt is de chrome accenten (chrome pakket in duitsland) in combinatie met zwart...maar dat is persoonlijk, ik denk de meeste zouden het RS zwart willen..maar nu maakt het de auto nog meer een wolf in schaapskleren (uitgezonderd de RS logo's dan, maar 90% weet toch niet wat een RS is op de weg)

Bovenaan Onderaan