Octavia III RS

030

Forumguru
Ik zag er laatst een IRL in D rijden, best een dikke kleur. Ik vind zelf Steel Grey fantastisch.

For the record; het is uiteindelijk een stereotype leasegebakje geworden, dus dit alles fwiw. :)

sitechris

Donateur
Ik vind het idd ook jammer dat Race Blue gemeengoed is geworden op de Octavia. Dat maakt de kleur voor de RS minder begeerlijk. Ik zou alleen daarom al voor Steel Grey kiezen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

rtwee

Senior Member
Raceblue is een beetje te grabbel gegooid imho. In NL wordt je er mee dood gegooid.

Helemaal mee eens! Was altijd een exclusieve kleur voor de RS en dat stond hem goed. Inmiddels is het de meest voorkomende kleur bijna als ik een O3 tegenkom. Jammer!

Joske

Forumguru
bedoel je met rode velgen dan @ertromp ? :D

skoda-octavia-rs-b-big.jpg

ertromp

Forumguru
Maar de moraal van het verhaal: doe wat origineels met zo'n mooie RS want de race blue is helaas niet zo uniek meer

Blackokkie2

Forumguru
Nou ja, zo exclusief was Race blue nou ook weer niet, meerdere merken hadden een op race blue gelijkende kleur in het programma. Alleen voor Skoda was het exclusief voor de RS. Dan vind ik een gele RS veel exclusiever.

En anders deze kleur......?

8361808688_2df22e1f81_z.jpg

blokart

Senior Member
Maar de moraal van het verhaal: doe wat origineels met zo'n mooie RS want de race blue is helaas niet zo uniek meer

Ik heb nog wat creativiteit in mind met Plastidip en of folie, het tekenprogramma en de snijplotter zal ik weer eens aan de gang moeten zetten. Helaas (priori) tijdsgebrek.

Arco

Forumguru
By the way, wisten jullie dat politie de RS als anoniem voertuig gebruikt? Er zijn er een aantal een België besteld. In GB gebruiken ze hem al langer...dus qua kleur: politieblauw misschien?:jaja:

ertromp

Forumguru
Waarschuwing / tip voor degenen die de RS met leder af fabriek geleverd krijgen.
In Duitsland zijn er RS-en afgeleverd waarvan het leder niet echt strak gemonteerd is.
Zie omissies rood aangetekend.

apyja7e5.jpg
a6ute8y6.jpg
gyty2a5a.jpg

Mettes

Forumguru
@ertromp : Deze foto's zijn duidelijk van de standaard zetels maw half-leder.
Bij het full-leder interieur zijn de golven in de zitting en rug groter.
Desondanks bedankt voor de foto's;
Bij de aflevering opletten op gebreken dus. :cry::mad:
Die hoofdsteun is echt wel een fail.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan