Octavia III RS

Mettes

Forumguru
Verleden weekend de kans gehad om eens te rijden in een demo RS-Tdi.
De te lange wachttijd had de hunker naar mijn bestelde RS enigzins laten verdwijnen.
Na deze testrit heb ik geconstateerd dat het lange wachten toch wel beloond zal worden,deze wagen rijdt echt wel goed.
Enig minpuntje vond ik toch wel het gebrek aan vermogen tov de TSI.(al is deze Tdi echt wel een vlotte wagen)

Arco

Forumguru
Verleden weekend de kans gehad om eens te rijden in een demo RS-Tdi.
De te lange wachttijd had de hunker naar mijn bestelde RS enigzins laten verdwijnen.
Na deze testrit heb ik geconstateerd dat het lange wachten toch wel beloond zal worden,deze wagen rijdt echt wel goed.
Enig minpuntje vond ik toch wel het gebrek aan vermogen tov de TSI.(al is deze Tdi echt wel een vlotte wagen)
Beste Mettes,
Wat is de look van zo'n RS in 't echt? Ik heb hem eigenlijk vanop foto gekocht, heb hem nog niet in het echt gezien...

Mettes

Forumguru
@Arco De geteste RS was een witte en echt wel een mooie wagen.(incl pano-dak)
Arco,waarom maak je geen afspraak bij het contactcenter voor een testrit??
Je kan de wagen dan in werkelijkheid zien en zijn prestaties evalueren.(Kortenberg+gratis)

Ps Mijn dealer heeft deze RS-tdi als demo- wagen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Arco

Arco

Forumguru
@Mettes
Mijn dealer heeft dit inderdaad voorgesteld en ik ga dit zeker doen, ik heb een zwarte besteld met chroomafwerking aan ramen en daklijsten in combinatie met Xtreme velgen...ik hoop maar dat het meevalt, ik zie bijna geen foto's met juist deze combinatie. (ik heb wel een audi A4 avant gehad met dezelfde combinatie en dat viel goed mee, never change a winning team?) Zijn de standaard getinte ramen donker genoeg? Mijn dealer heeft me afgeraden om donkerder te gaan omdat ze dan met folie moeten gaan plakken (in Kortenberg wordt dit blijkbaar gedaan) wat de levertijd natuurlijk nog doet toenemen......

Bovenaan Onderaan