Octavia III RS

Hans_RS

Forumguru
iets anders. iemand een idee wat voor fitting/lampje er in de RS zit voor de mistlichten vooraan?

wil ze vervangen door LEDs...

micky

Forumguru
De bestuurder rijdt in een sportauto met een waarde van 250.000 of hoger. Hij wordt opgejaagd door een RS van misschien 35 of 40 duizend. Op het lange stuk kan hij, doordat hij meer vermogen heeft winnen van de RS, echter zodra er een bocht komt moet hij het onderspit delven ondanks ongeveer 300 pk extra. Als ik in die Gallardo zou rijden weet ik niet of ik zo gelukkig zou zijn met die uitslag, ik kan me voorstellen dat de bestuurder van de Gallardo daar niet anders over denkt.

Ja, dan heb ik het toch wel goed bergepen, alleen ook daar gaat de gallardo dik aan de loop, door het lagere zwaartepunt en de veel betere wegligging, nee ook ik kan alleen concluderen dat hij gewoon net iets voorzichtiger rijdt dan de RS chauffeur die overigens beter rijdt vind ik

sitechris

Donateur
Je ziet wel vaker dat supercars vrij rustig over de Ring rijden. Een Ferrari zie je daar ook nooit voluit gaan, terwijl iedere Porsche GT3 wel vol gaat. Wrsnl heeft dat met de prijs te maken van de bolide en dat Ferrari's en Lambo's iets meer poseursauto's zijn dan een vrij doelmatige GT3. Dat trekt denk ik net een ander publiek.

Overigens zal de Lambo echt wel een stukkie sneller zijn dan de Octavia RS als er een capabele chauffeur aan het stuur zit. Dat lijkt me een no-brainer.

Rallye

Forumguru
Ik denk dat de Gallardo meer dan 200 pk/ton heeft, en aan de achterwielen

Op een speciale uitvoering na hebben de meeste Gallardo's (eigenlijk alle Lambo's) vierwielaandrijving. Er staan trouwens genoeg plaatjes van platte Gallardo's op het internet om er inderdaad toch maar voorzichtig mee te doen....

Het is trouwens wel een erg vroeg filmpje van een RS. Zou het een testrijder zijn?

Weet iemand overigens wat dat rode lampje is dat aan is in het dashboard?

Arco

Forumguru
Op een speciale uitvoering na hebben de meeste Gallardo's (eigenlijk alle Lambo's) vierwielaandrijving. Er staan trouwens genoeg plaatjes van platte Gallardo's op het internet om er inderdaad toch maar voorzichtig mee te doen....

Het is trouwens wel een erg vroeg filmpje van een RS. Zou het een testrijder zijn?

Weet iemand overigens wat dat rode lampje is dat aan is in het dashboard?

Je zou gelijk kunnen hebben, hij is in ieder geval niet aan z'n proefstuk toe...je moet eens een kijkje nemen op z'n site:
http://www.youtube.com/channel/UCiAHmUksYmzAVoWORnBWW2A

Rode lampje: echt geen idee

Arco

Forumguru
Yep goed begrepen. Maar dat zal pas imo later dit jaar effect hebben als je dusdanig backlog hebt
Ik heb de mijne half april besteld....dus zal geen effect hebben op mijn levering dan...
Productiedatum zou voor eind juli zijn, ze denken dat hij eind augustus zou geleverd worden...
Van wanneer is jou bestelling? Hij is in ieder geval al gemaakt ;)

Mettes

Forumguru
@Arco : Mijn RS is ondertussen in bestelling sinds 20 Januari .(4 maanden)
Van een mogelijke produktiedatum is er nog steeds geen sprake.

sitechris

Donateur
Annuleren en een andere auto bestellen. Zulke lange levertijden vind ik echt belachelijk. Er zijn meer leuke auto's te koop.

ertromp

Forumguru
En weer een Skodacommunity.de lid die z'n auto verlaagd heeft middels een schroefset en er Bentley velgen onder geplakt heeft:

image_a332623375a242ede33c305d29ef0d2e.jpg

image_432b950f5b6c9ae172debf5ffc311dec.jpg

image_97ef44b4e247a7ef21d827067621e9d4.jpg

En deze tips om je RS zo subtiel te upgraden zijn natuurlijk gratis :D

Bovenaan Onderaan