De bestuurder rijdt in een sportauto met een waarde van 250.000 of hoger. Hij wordt opgejaagd door een RS van misschien 35 of 40 duizend. Op het lange stuk kan hij, doordat hij meer vermogen heeft winnen van de RS, echter zodra er een bocht komt moet hij het onderspit delven ondanks ongeveer 300 pk extra. Als ik in die Gallardo zou rijden weet ik niet of ik zo gelukkig zou zijn met die uitslag, ik kan me voorstellen dat de bestuurder van de Gallardo daar niet anders over denkt.
Ik denk dat de Gallardo meer dan 200 pk/ton heeft, en aan de achterwielen
Op een speciale uitvoering na hebben de meeste Gallardo's (eigenlijk alle Lambo's) vierwielaandrijving. Er staan trouwens genoeg plaatjes van platte Gallardo's op het internet om er inderdaad toch maar voorzichtig mee te doen....
Het is trouwens wel een erg vroeg filmpje van een RS. Zou het een testrijder zijn?
Weet iemand overigens wat dat rode lampje is dat aan is in het dashboard?
Je zou gelijk kunnen hebben, hij is in ieder geval niet aan z'n proefstuk toe...je moet eens een kijkje nemen op z'n site:
http://www.youtube.com/channel/UCiAHmUksYmzAVoWORnBWW2A
Rode lampje: echt geen idee
Ik heb de mijne half april besteld....dus zal geen effect hebben op mijn levering dan...Yep goed begrepen. Maar dat zal pas imo later dit jaar effect hebben als je dusdanig backlog hebt
Poeh......maar het kort af voor je...in ieder geval, veel succes binnenkort met je prachtige wagen!Ik heb een normale octavia. Besteld 13 December en wordt volgende week geleverd... Dus 27 weken levertijd