Octavia III RS

vw125

Forumguru
Ofwel is deze ge wrapt ofwel hebben ze met de filter gespeeld Joske want deze foto vond ik net terug.

Bijlagen

• 10168049_723773811020278_3069454771934800721_n.jpg
    10168049_723773811020278_3069454771934800721_n.jpg
    185,8 KB · Weergaven: 75

VWim

Forumguru
Wat zal die kerel in z'n Gallardo zich lullig voelen, opgejaagd door een Oostblok VW. De enige schrale troost is dat het ook uit de VAG-stallen is.

micky

Forumguru
Wat zal die kerel in z'n Gallardo zich lullig voelen, opgejaagd door een Oostblok VW. De enige schrale troost is dat het ook uit de VAG-stallen is.

Dat stukje over opgejaagd is me ontgaan, ik zie het eer als, de Gallardo laat de RS dichterbij komen trapt vervolgens telkens het gas in en zegt: "kom dan, kom dan, waar blijf je nu" ;)

VWim

Forumguru
Ik zou je gelijk geven wanneer hij dat op het rechte stuk doet. Nu zie ik hem op het rechte stuk aan het gas hangen, om in de bocht tot de conclusie te komen dat die RS weer op z'n bumper zit.

Gieliovd

Forumguru
Bijzonder, gaaf filmpje! Ik heb het idee dat de mijne in de eerste bocht al door de lading onderstuur rechtdoor was gegaan. Veel grip en goede wegligging! Ik weet niet wat dat is. Gebrek aan massa in het vooronder met die 1200? Ding wil alleen maar rechtdoor als ik achter het stuur zit haha.

En natuurlijk een goede chauffeur. Leuk filmpje.

micky

Forumguru
Ik zou je gelijk geven wanneer hij dat op het rechte stuk doet. Nu zie ik hem op het rechte stuk aan het gas hangen, om in de bocht tot de conclusie te komen dat die RS weer op z'n bumper zit.

dus je gelooft echt dat deze RS kans maakt tov de Callardo:deuk::maakmegek:

Een standaard Gallardo zit bijna een keer zo snel op de 100 als een RS en heeft een top van 320:rockon:

We hebben hier allemaal een groot Skoda hart, maar we moeten natuurlijk niet overdrijven :)

VWim

Forumguru
@micky Jij leest duidelijk iets anders dan wat ik heb opgeschreven.

Lees nog eens dan zie je dat ik het tegenovergestelde heb bedoeld.

VWim

Forumguru
De bestuurder rijdt in een sportauto met een waarde van 250.000 of hoger. Hij wordt opgejaagd door een RS van misschien 35 of 40 duizend. Op het lange stuk kan hij, doordat hij meer vermogen heeft winnen van de RS, echter zodra er een bocht komt moet hij het onderspit delven ondanks ongeveer 300 pk extra. Als ik in die Gallardo zou rijden weet ik niet of ik zo gelukkig zou zijn met die uitslag, ik kan me voorstellen dat de bestuurder van de Gallardo daar niet anders over denkt.

Bovenaan Onderaan