Octavia III RS

fastpeter

Forumguru
@ joske ik zag op de site van vag techniek nu voor de MQb nieuwe modellen 1.6 en 2.0 TDi dat dit 425 euro kost incl voor en na meting, gaat daar met de meeting bon dan 25 % van af dus totaal dan 425-25%=318,75 euro incl btw
Wil namelijk heel graag naar de meeting maar komt 9 sept pas terug van vak en weet niet exact hoe laat zal eerder laat in de middag zijn als we geen vertraging hebben.
Ontvang je die bon alleen op de meeting of als ik het echt niet red mag dan een ander lid je er voor inschrijven !,
alvast bedankt

fastpeter

Forumguru
Beste corne ik zie zo net thuis dat we de 6e terug komen in de ochtend vliegen in de nacht terug dus ff kort rusten en hop naar de meeting dus meld me direct aan heb er zin in wat moois en natuurlijk het mechanisch geweld op de bank.

En reclame maken voor alles sponsors en bedrijven die de club een warm hard toe dragen kan alleen maar gewardeerd worden en is extra reclame ook de dank van ons retour toch.
Verder is het forum gratis en leeft het van veel inzet en van mensen zoals ik die ook donateur zijn geworden.

Is het een reden dat dit forum zo wie zo geen betaalde sponsors door banners of anderen mogelijk heden middelen voor het forum kunnen opleveren.

Ga zo door jongens

CDK

Forumguru
@fastpeter je staat op de lijst voor langs komen, tuning én het gratis rollen icm de tuning (dit is op basis van een aan te schaffen voucher en op een later te bepalen tijdstip te verzilveren en dus niet op de dag zelf.)

fastpeter

Forumguru
Bedankt had net in het meeting topic de vraag gesteld maar duidelijk kan ook niet op de dag zelf auto rollen en tunen en weer rollen ben je zo 1,5 uur verder per auto en rollen zijn er al veel dan wel met ovb vermelding

• Leuk
Waarderingen: CDK

Gieliovd

Forumguru

Heb je een dikke vRS voor 30k€ daar in Duitsland? Kom ik aan met mijn 1.2 TSI ABL.... voor 27k€.

Wat leven we in een raar land.

Gaaf filmpje! Althans, dat gemekker van de familie Maier even daar gelaten.

CDK

Forumguru
@Gieliovd, ach voor wat mijn S2 kost heb je in D een heel dikke Audi/Bimmer of Benz, tsjaaa als ik ook eens meer wil zal ik moeten emigreren ;) Maar momenteel nog dik tevreden!

bartvw

Forumguru
Heeft niemand op dit forum een RS in de kleur moon white metallic?
Ik kan een hele nieuwe RS kopen maar twijfel aan de kleur.
Ik lees geregeld op dit forum maar lees nergens de rijervaringen van iemand die in een RS rijd of kijk ik met mijn neus.
Alvast bedankt.

Groetjes Bart

Rallye

Forumguru
Grappige test van Autobild @Gielio! In andere tests is men meer te spreken over de besturing van Fords, vreemd dat dat hier niet het geval is.

Ik zie overigens dankzij meneer Mayer bij beide auto's een versleten synchromesh aankomen......

blokart

Senior Member
Heeft niemand op dit forum een RS in de kleur moon white metallic?
Ik kan een hele nieuwe RS kopen maar twijfel aan de kleur.
Ik lees geregeld op dit forum maar lees nergens de rijervaringen van iemand die in een RS rijd of kijk ik met mijn neus.
Alvast bedankt.

Groetjes Bart

info over TDI of TSI?

Bovenaan Onderaan