Octavia III RS

bartvw

Forumguru
@Corne,

Ik ben even op de laptop gaan kijken en ik zie bij de tweede foto dat de linker auto witter is.
We lopen hier in huis nog steeds te dubben over de kleur moonlight white.
We hebben een mooie offerte op zak maar vrouwlief herhaalt steeds de spreuk met een witte blijf je zitten.

Groetjes Bart

• Leuk
Waarderingen: CDK

TL@

Forumguru
Als je wit metaalkleur neemt, zal dat een invloed hebben op de herverkoopwaarde. Wit is toch al een tijdje "in de mode", ik denk dus dat je vrouw haar spreuk niet van toepassing is.

Joske

Forumguru
net omdat het al een "tijdje" in de mode is denk ik dat mevrouw @bartvw toch gelijk zal krijgen ;) :D

Maar voor alle duidelijkheid: ik vind het wél een mooie kleur é ;)

• Leuk
Waarderingen: VWim

bartvw

Forumguru
Het blijft een moeilijk punt we moeten het nu mooi vinden maar houden altijd in ons achterhoofd is het hierna goed te verkopen.
Helaas kunnen we niet in een glazen bol kijken.
Het is gewoon jammer dat Skoda van die lange wachttijden heeft wel een goed teken natuurlijk.

Groetjes Bart

peterrapid

Forumguru
Modetrends in auto's is toch vrij beperkt en werkt op lange termijn, er worden nog altijd veel witte auto's verkocht, er zijn altijd al zwarte wagens verkocht en speciale kleuren werken ook zolang het in de verkoopsfolder met een foto staat. Dus ga maar voor de witte binnen enkele jaren zal die nog altijd goed te verkopen zijn. Ik heb zelf altijd mijn zin gedaan in kleuren en is mij nooit slecht bevallen. If you like it, you can pay it, buy it.

• Leuk
Waarderingen: TL@

s-line

Forumguru
Zo is het ,wit is nog steeds gewild hoor en blijft ook altijd. Er zijn momenteel veel mode gevoeligere kleuren zoals licht groen en bruin etc.. dat zijn pas kleuren die over een tijdje minder gewild zijn. Maar inderdaad wit wordt meteen afgeschilderd als onverkoopbaar zeker door de dealer als je hem inruilt. Maar ik denk als je een dikke uitvoering hebt of hij er een beetje dik uitziet, dat het juist stoerder staat en bij verkoop toch geen probleem zal opleveren.
Ik vind zoiezo uni kleuren veel ruiger als een metallic of perleffect. Een golf gti bijv. in het wit.....:thumbsup::jaja:

s-line

Forumguru
Daar kom ik al nooit dus....
En wit wordt niet sneller vies als een andere kleur hoor, of zit er misschien wat doorheen dat vuil aantrekt? Gewoon regelmatig goed wassen maar dat geld volgens mij voor elke kleur.

Gieliovd

Forumguru
Daar kom ik al nooit dus....
En wit wordt niet sneller vies als een andere kleur hoor, of zit er misschien wat doorheen dat vuil aantrekt? Gewoon regelmatig goed wassen maar dat geld volgens mij voor elke kleur.
Goed punt ;)

Vuilmakende zit erin. Nee, maar goed jij weet ook wel dat wit sneller vies eruit ziet. Trek maar eens een wit overhemd aan...

bartvw

Forumguru
@s-line,

Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk , als je een Golf GTI aankleedt met alle opties die deze Skoda heeft ga je denk ik er overheen.
De Skoda is daarin tegen een stuk groter dan de Golf.
Denk als je een BMW touring neemt met een beetje het zelfde vermogen (328i) en ook een beetje dezelfde opties dat je plus minus 12500 euro meer kwijt bent.
Dus zeg het maar en dat ik naar deze auto kijk voor dit geld komt ook een beetje door de levertijden bij Skoda.
Vind jou auto plus die van Paultie erg mooi in het wit:jaja:

Groetjes Bart

• Leuk

bartvw

Forumguru
@030

Allebei vallen bij mij al af beiden geen schuifdak plus de A4 is op de achterbank kleiner dan mijn Golf de kofferbak van de A4 is ruimer.
De A6 is gebruikt als demo als ik zie hoe daar sommige mensen in rijden (lees scheuren met koude motor) zeg ik nee bedankt plus het motorvermogen vind ik van de A7 aan de onderkant.

Groetjes Bart

• Leuk

s-line

Forumguru
Ik bedoel alleen dat ik een golf gti in het wit dikker vind als in een andere kleur! Of rood kan ook.
@030 ik vind het gewoon veel te veel geld voor een rs. Zo bijzonder is ie nou ook weer niet! Gewoon meer als een ton in guldens voor een skoda!:fool:(ik weet dat je niet moet omrekenen, maar soms ........)
@bartvw , het klopt wel dat een gti misschien iets meer kost,(al zal het verschil niet veel meer zijn) maar die zal ook meer zijn waarde behouden ten opzichte van de rs.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan