Octavia III RS

030

Forumguru
@030, waarom? om het andere logo? :fool:

Looks, quattro, liefhebberij. Dit (Octavia) wordt mijn eerste niet Audi in 15 jaar.

@030 ik vind het gewoon veel te veel geld voor een rs. Zo bijzonder is ie nou ook weer niet! Gewoon meer als een ton in guldens voor een skoda!:fool:(ik weet dat je niet moet omrekenen, maar soms ........)
Ik was het met je eens he! :)

De vraag die ik mij wel stel is hoe kom je aan 51200€ op een RS met wat voor opties ??????????

50K is full option (accessoires daargelaten).

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik ben ook Audi fan @030, maar deze ruimte kan ik bij Audi niet betalen ;) het is bij mij een centenkwestie, maar de vonk is overgeslagen, het is bijna 'ware liefde' aan het worden tussen mij en Skoda :bloos: na m'n 1e S2 helemaal verziekt :) en Quattro aandrijving heb ik nu bovendien ook nog!

030

Forumguru
Snap ik, het is ook een prachtige wagen, maar mijn keuze zal dan eerder op een tweedehands Audi vallen. Let wel; ik neem de eerste Skoda (geen vergelijk trouwens, een standaard Skoda t.o.v. van redelijk volle ex-Audi's, soit) pas op 1/8 in ontvangst.

Dus wie weet... ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@030, voor mij is zakelijke aanschaf aantrekkelijker, maar om bijtelling voor een 2e hands Audi van 150k te betalen.... :nono: daar heb ik dan weer geen trek in ;) maar ik begrijp je beweegreden uiteraard! :thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: 030

Joske

Forumguru
Het verschil in basisbedrag NL-BE bedraagt 8000 euro.
Dan lijkt mij 51200 euro wel heel veel .
@Mettes

ik heb een full option RS geconfigureerd en alles aangevinkt wat er maar aan te vinken was. Dit icm een 2.0TDI + DSG en dan kom ik op: €43150

Dus dan klopt de 8000 wel ;)

(MAar dit zijn configuratorprijzen, de werkelijke prijs zal vast lager liggen als je bij de dealer langsgaat!)

bartvw

Forumguru
De auto waar ik mee bezig was kost 49610 ex afleveringskosten en ik had er 2 jaar extra garantie bij genomen dan kom je op een paar centen op het bedrag van 51200 uit.
Als je op de site van Skoda kijkt en dan bij voorraad kan je de opties zien wat er allemaal op zit.

Groetjes Bart

CDK

Forumguru
@bartvw ik kijk daar niet van op eerlijk gezegd, probeer maar eens een Superb met zwaarste motorisering + L&K pakket + full options aan te vinken dan kom je nog 15k duurder uit, of dat nu wel of niet belachelijk gevonden word dat doet er mijns inziens niet toe, als je het er voor over hebt en je bent content met die configuratie moet je er gewoon lekker van genieten!!! ;)

Mettes

Forumguru
@bartvw :Ik heb deze wagen bekeken ,op skoda.nl ,en het is inderdaad een heel mooie wagen.
De getoonde prijs kan toch niet de netto-prijs zijn ?
Ik denk toch wel dat er in Nederland ook enige vorm van korting wordt gegeven,niet ?
En ja,van die prijzen in Nederland moet ik toch telkens eventjes gaan zitten en hyperventileren.:sterretjes:

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ach kijk op de Deense website en dat zakkie helpt al niet meer, krijg je echt een hartverzakking.....

bartvw

Forumguru
@Mettes,

Als je niks in te ruilen hebt is het wel mogelijk om korting te krijgen.
Aangezien ik een auto in te ruilen heb word dat verrekend met de in te ruilen auto.

Groetjes Bart

Bovenaan Onderaan