Octavia III RS

TL@

Forumguru
Ik kies toch wat ik zelf leuk vind en het logo boeit me eigenlijk niet zo veel.

Ik had 3 jaar geleden de kans om een C200 te nemen ipv de O2, het is hem toch niet geworden, een kale C, daar wordt je echt niet vrolijk van. Dat is enkel een ster voor de buren, niet voor jezelf.
Moest het nu een kale 320d geweest zijn, zou ik wel twijfelen :D

Darkside

Forumguru
Dat is ook de reden dat ik "premium". Ga rijden. Kan er niet meer tegen het lachertje van de straat te zijn met mijn Skoda. Dus ga ik dezelfde auto rijden maar nu met vw logo. Meteen 40 nieuwe vrienden op FB en mijn leven is ook veel beter
Over logo's nog nooit druk gemaakt. Ik lease wat op dat moment de meeste vinkjes van mijn wensen lijst biedt.

Fean

Forumguru
Audi heeft meer "design" in zijn bagage dan Skoda, zekers het interieur, daar kun je gevoelig voor zijn en zeker ook worden. Als je Audi heb gereden zie je en merk je het verschil wel degelijk. Daarbij verschillen de auto's echt wel van elkaar, gooi eens een deur dicht van de Skoda of die van een Audi.

De dealer heeft mij ooit eens gewezen op de dikte van het staal, deze zou ook verschillen tussen de twee.

Ik denk niet dat het om het "logo" zelf draait. Het gros van de mens is gevoelig voor het klassensysteem. De een meer dan de ander, BMW Audi Merc is een mooi uithangbord voor de mensen die er gevoelig voor zijn ;)

peterrapid

Forumguru
@Tom RS prachtige pics, ben er jaloers op maar die blauwe pagani heeft beetje mee van mijn toekomstige RS vindt je niet ? :deuk: Ook al is het maar het kleur

Mettes

Forumguru
Hola,het verlagingssetje en de andere velgen zijn ook al geplaatst. :thumbsup:
Welke verlagingsset heb je geplaatst,want deze staat er wel echt lekker bij?

pl686

Lid
@Mettes
Yep, heb 'm laten afleveren op deze set zo heb ik meteen Gemini's klaar liggen om stijlvol de winter door te komen :-)
Eibach heb ik iets langer op moeten wachten maar is een topper!
En de ramen ook maar getint voor de kids en ook omdat het wel mooi oogt natuurlijk en zeker op een witte!

peterrapid

Forumguru
Brock very nice heb zelf ook al beetje zitten rondneuzen en Brock zag er goed uit. Ook een paar Kres modellen gezien die mooi waren maar twijfel beetje aan kwaliteit.

pl686

Lid
Kres ken ik niet maar heb zelf ook lang liggen zoeken (had er ook 5,5 maand de tijd voor ;) ) En uiteindelijk toch maar enkel bij de merken met goede naam gekeken wegens gebrek aan vertrouwen in kwaliteit (slechte ervaring met namaak)
Deze waren niet te duur en vond ze mooi dus... einde zoektocht :-)

peterrapid

Forumguru
Ja ken het ook niet echt wordt aangeboden op felgenoutlet.de nu zowiezo als ik er bestel ga ik deze toch bij een bandenboer gaan halen zodat ik toch een minimum aan garantie heb.

Mettes

Forumguru
Ja,het is een prachtige strakke auto.
Mijn aangepast Eibach setje is in bestelling bij Antera.
Enkel nog een tijdje wachten wegens de drukte bij Mark.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan