Octavia III RS

bartvw

Forumguru
Ik twijfel nog steeds ben al een tijdje aan het dubben wat ik wil.
De skoda waar ik naar kijk heeft volgens mij het hele boekje erop.
Alleen twijfelen wij aan de kleur moon light wit.

Groetjes Bart

philip

Forumguru
Ik heb een rs tsi dsg in moon white besteld. ik zou je heel graag een foto laten zien maar dat zal spijtig genoeg maar voor het einde van het jaar zijn. :cry:
Heeft niemand op dit forum een RS in de kleur moon white metallic?
Ik kan een hele nieuwe RS kopen maar twijfel aan de kleur.
Ik lees geregeld op dit forum maar lees nergens de rijervaringen van iemand die in een RS rijd of kijk ik met mijn neus.
Alvast bedankt.

Groetjes Bart

bartvw

Forumguru
De auto waar ik nu mee bezig ben kost bijna 51000 dat is incl afleveringskosten en 4 jaar garantie.
Ik heb al eerder op het forum wat geschreven maar waar ik bang voor ben is de afschrijving van de auto.
Het is ook een prive auto vandaar.
@philip is het een prive auto of lease?

Groetjes Bart

peterrapid

Forumguru
@bartvw heb zelf ook een RS TDI besteld en met testgereden zowel de TSI en TDI, de TSI is een geweldige auto, veel bruikbaar power en toch comfortabel met ruimte, hij onderscheid zich toch van de meeste andere wagens door enkele subtiele veranderingen aan de buitenkant en de DSG was ongelooflijk, niemand kan zo snel schakelen. En wat betreft de waarde 2e hands denk ik dat dit goed komt omdat hij toch vrij exclusief is en al heel vroeg een een hele hoop fans had dus niet iedereen kan zoveel geld neertellen voor een auto maar zich binnen 4 jaar misschien wel een 2e hands veroorloven en daar misschien ook iets extra voor over heeft. Niet twijfelen maar doen, dezelfde uitrusting, power en ruimte kost bij een premium in Nederland nog een pak meer (voor eigenlijk hetzelfde)

• Leuk
Waarderingen: TL@

Gieliovd

Forumguru
@Corné de Kluijver ; ja, toch blijft het bizar. En dan nog is de bodem van de schatkist in zicht. Het is triest naar mijn mening dat het hier zo sterk belast wordt allemaal.

@Rallye ; ik snap wat je bedoelt. Inderdaad! Ik rij zelf DSG en zit eigenlijk ook heel vaak zo. Arm op de middensteun, hand op de pook...

Vroeger met schakelbakken reed ik minder zo maar had ik ook nooit een middensteun, dus dan hing de arm meer. Hoe slecht het ook ik snap ik het wel.

• Leuk
Waarderingen: CDK

pl686

Lid
@bartvw Ik heb er eentje besteld en gekregen afgelopen woensdag. Foto's en ervaringen volgen spoedig!
Eerste indrukken zijn super, zowel de kleur als de motor (tsi).
Enige minpuntje voorlopig is dat ie wel een slokje lust, 420km en het lampje ging al branden. Maar dit zou moeten beteren na verloop van tijd!

RaceVrs

Banned
@bartvw Ik heb er eentje besteld en gekregen afgelopen woensdag. Foto's en ervaringen volgen spoedig!
Eerste indrukken zijn super, zowel de kleur als de motor (tsi).
Enige minpuntje voorlopig is dat ie wel een slokje lust, 420km en het lampje ging al branden. Maar dit zou moeten beteren na verloop van tijd!

Dat verbruik was hier ook even slikken. Maar kwam erachter dat ik ook wat anders met me gaspedaal omging dan mijn andere wagen. Als ik er "normaal" mee rij dan valt het allemaal reuze mee. Maarjah... Tis wel leuk om er wat mee te spelen :-p

CDK

Forumguru
@pl686, dat verbruik moet beter kunnen hoor, maar als je er echt van wilt genieten dan moet je er mee leren leven vrees ik ;)

ertromp

Forumguru
@ertromp,

Sorry hoor maar zie tussen bovenstaande foto"s geen verschil in kleur misschien moet ik toch aan een bril :D

Groetjes Bart
Is ook moeilijk te zien maar zoals eerder vermeld de ene lak is geler als de andere. Je zult echt het eea live moeten zien om een juist beeld te vormen

CDK

Forumguru
@bartvw vooral bij de onderste foto zou je het toch goed moeten kunnen zien...., zelfs op een klein telefoon schermpje....

Bovenaan Onderaan