Octavia III RS

Mk4

Senior Member
@bartvw, ik heb Toyo's, zal u zo het type even sturen. Ik heb hiervoor onderanderen een golf 5 R32 en een Audi tt gereden, deze was niet spannend en de Leon cupra (vorige generatie natuurlijk).

Deze wagen is een strijkijzer op de weg en ben bij het stoplicht er nog niet uitgereden. Even een fractie van een seconden de wagen laten rollen en dan vol het gas erop. Bij launch control ook goede ervaringen.

Nou, nu zeg ik wel nog niet eruit gereden,maar had laatst een mooie dame in een ibiza cupra naast me staan en..... Afgeleid :-p

Heb wel een DSG trouwens, neemt u die ook? Zovel in de S al flippers zelfde ervaring.

Tom RS

Forumguru
Ik had hiervoor een Seat Leon Fr met hetzelfde vermogen en dezelfde banden en die had het er toch beduidend makkelijker mee om alles op de weg te zetten. De Rs heeft Eibachs en dat had de Seat zelfs niet. Als je er rekening mee houdt hoeft het trouwens geen probleem te zijn, gewoon een beetje rustig met het gas.
Probleem is dat ik kan vergelijken met mijn Peugeot 205 met mi16 motor en Quaife dif. en dat is gewoon van een andere wereld...

peterrapid

Forumguru
Enkele RS-missers

Bijlagen

• image_4854383ab581147a3c518f952adffc4d.jpg
    image_4854383ab581147a3c518f952adffc4d.jpg
    75,2 KB · Weergaven: 63
  • image_9f3c425d4287c6d0b1d7659fef2a560c.jpg
    image_9f3c425d4287c6d0b1d7659fef2a560c.jpg
    56,7 KB · Weergaven: 61

peterrapid

Forumguru
En voorstellen dat dit dus bijna nieuwe wagens zijn die zo worden mishandeld :banghead::fool: Maar ik kan me voorstellen dat het foliegedrochten zijn dus die kunnen nog vrij gemakkelijk in originele toestand worden gebracht.

Mk4

Senior Member
Het kan zijn omdat het een aantal jaar geleden is en er tussendoor een saaie TT tussen heeft gezeten dat het geen waterdicht oordeel is. Maar feit blijft, hij slipt niet meer door dan mijn autos uit het verleden. Heb er simpelweg geen last van. Dus knappe banden om 19inch en eibachs blijkt een goed recept.

Joske

Forumguru
Zelfs mijn O3 1.4TSI slipt door in 1e en 2e versnelling bij beetje vochtig weer.. Dus zo vreemd is het allemaal niet, hopelijk brengt Eibach beetje soelaas :lezen:

En anders maar een zak ZOUT onder de motorkap zwieren :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

octaafje IV

Actief lid
Zelfs mijn O3 1.4TSI slipt door in 1e en 2e versnelling bij beetje vochtig weer.. Dus zo vreemd is het allemaal niet, hopelijk brengt Eibach beetje soelaas :lezen:

En anders maar een zak ZOUT onder de motorkap zwieren :D

Eibach veren verhelpen dit ook niet, denk eerder aan een betere kwaliteit schokbrekers.

Bovenaan Onderaan