Octavia III RS

tib888

Actief lid
Ik dacht dat je op banden 225/45/17 geen kettingen kunt monteren? Is het dan wel verstandig om op wintersport te vertrekken???

Spector

Forumguru
Zo vertrek ik al jaren naar de wintersport ( met een OII RS ) en heb misschien geluk gehad dat ik de kettingen nog nooit heb hoeven gebruiken. Heb ze natuurlijk wel altijd bij me, maar zet ook de compressor boven de bagage zodat ik in geval van nood de banden kan aflaten en weer kan op pompen. Ook dit nog niet hoeven proberen, maar via een website begrepen dat je dit ook kan proberen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Wijnie

Actief lid
Ik moet voor mezelf ook nog op zoek naar ketting met die maat voor de wintersport, volgens mij kun je kettingen kopen die alleen op het loopvlak zitten. Het nadeel van die sokken is volgens mij dat ze "redelijk" snel vollopen met sneeuw.

Spector

Forumguru
Ben nog altijd bezig met inruilen van mijn huidige RS voor een nieuwe, hoop dat deze maand de knoop doorgehakt wordt. De dealer houdt mij nog wekelijks op de hoogte en melde mij afgelopen vrijdag dat er deze week modelwijzigingen bekend worden gemaakt welke vanaf week 22 doorgevoerd worden. Iemand al iets vernomen?

Bovenaan Onderaan