Ondanks dat mijn DSG-7 hartstikke netjes schakelt en zeer comfortabel is zou ik toch liever zo'n moderne 8-traps automaat met koppelomvormer van ZF hebben. Helaas is die alleen geschikt voor achterwielaangedreven auto's, en die zijn 1. veel te duur en 2. hebben over het algemeen te weinig binnenruimte.voor mij is DSG het ultieme genot voor luie mensen ik vind het z'n geld dubbel en dwars waard, wil ook nooit meer iets anders, tenzij er ooit nog iets op de markt komt wat nóg beter is. het is super comfortabel en relaxed.
Iemand dit (Poolse) filmpje al gezien? Er word geen woord pools gesproken, maar vrijwel alle onderdelen en knopjes van de auto komen aan bod :-)
[video=youtube;mfLCZf4z4FI]http://www.youtube.com/watch?v=mfLCZf4z4FI[/video]
Wat mij opviel is de close-up van de raam rubbers aan de bijrijder zijde op 18:18 Hoop dat dit gewoon recht te drukken is en dat het niet op alle modellen zo zit...
Iemand op mijn vraag/opmerking nog een reply?
Of de vraag die ik daarna stelde ?
Die burlwood kan je gewoon zien op de configuratie sites van buitenlandse skoda's
Kies een elegance en je ziet meestal wel een plaatje met beige interieur en hout inleg.
Het is nephout (gewoon plastic) maar ik vind het wel mooi staan (nog niet IRL kunnen zien) maar denk dat ik de optie wel neem.
Drive setup is gewoon wat aanpassingen hoe het gaspedaal etc reageert (vergelijk het met de S stand als je DSG hebt)
Maar nu kun je nog wat zaken individueel aanpassen.
Sitechris heeft het op zijn Leon en ziet de toegevoegde waarde niet zo.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Maar ik hoef me daar geen zorgen over te maken. Ik ga voor de 1.2 TSI en daar is de optie niet beschikbaar.
Moet het toch nog even navragen: iemand al achter de 1.8TSI automaat? Is het nou 6 of 7...?
Dit staat in mijn offerte:
Edit: lekker die tags op een mac...