Octavia III

TedVlemmings

Forumguru
Oe bah, hoogglans is echt niet tof. Is zo ontzettend stofgevoelig en daardoor lelijk. Ik heb liever gewoon een matte stuur met wat chroomaccenten.

Jarsiv

Senior Member
Nou, die van mij komt over twee weken, als ik het niet mooi vindt hebben ze een probleem, want ik heb het niet besteld.

paulus474

Senior Member
Tja, weet ook nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden (nog niet heel goed bekeken).
Maar wil op den duur het 4-spaaks stuurwiel vervangen voor het 3-spaaks.
Hopelijk heeft het 3-spaaks stuurwiel dan niet deze zwartglanzende accenten...!?

thekawa

Forumguru
ik heb het nu al op 2 o3's gezien. Ik vind het wel erg netjes hor. Het is een bescheiden randje. En zorgt voor heel wat meer uitstraling vind ik persoonlijk. Het standaard stuur oogde vrij saai en van bijna plastic. nu wordt het een beetje doorbroken. Het zijn niet van die brede banen zoals de inleg in een Golf Highline.

Vandaag de eerste Octavia combi op de snelweg (A12) bij Nootdorp zien rijden!! Echt een mooie bak. Silvergrijs met18 inch velgen. Nog 3,5e maand... Pfffffff!

Jarsiv

Senior Member
Sorry weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Vindt het een beetje erbij geplakt lijken. Past niet echt bij de rest

Dennis Nijholt

Forumguru
het viel me niet eens op...totdat jullie erover begonnen. Dus ik vind het niet storend...Maar misschien als het me toch gaat irriteren dan gaat gewoon het driespaaks stuur erin

Altos

Banned
Ik vind het wel mooi, mijn Ambition bl heeft een gewoon matzwart met leder bekleed stuur, maar geen hoogglans. Past wel weer mooi bij de radio vind ik. Ach, iedereen een mening :happy:

thekawa

Forumguru
ik heb wat nieuws over het introductie pakket van de dealer.

"Alleen de eerste 190 Octavia combi's werden met introductie pakket gebouwd."

ook de combinaties vermeld, ondanks dat het zeer waarschijnlijk weinig nut mogelijk voor je heeft....

ow en dit:

"De eerste Octavia's met dynamic pakket worden per week 40 aangeleverd bij de dealer"

Bijlagen

• intro.jpg
    intro.jpg
    122,9 KB · Weergaven: 76
ik heb wat nieuws over het introductie pakket van de dealer.

"Alleen de eerste 190 Octavia combi's werden met introductie pakket gebouwd."

ook de combinaties vermeld, ondanks dat het zeer waarschijnlijk weinig nut mogelijk voor je heeft....

ow en dit:

"De eerste Octavia's met dynamic pakket worden per week 40 aangeleverd bij de dealer"
Dank voor de info. Betekent dat dat als je bij 1 van de eerste 190 bestellingen zit, je het intropakket erbij krijgt?? ;)

Voor wat betreft het Dynamic pakket, heb ik het volgende in een andere topic geschreven:

Zojuist een bericht van de leasemaatschappij gehad.
"Zoals zojuist besproken zal de auto vanwege het sportpakket pas
vanaf half september in productie gaan. Levering zal naar verwachting in oktober plaatsvinden. De genoemde datum is nog een indicatie, zodra er meer bekend is zullen wij u hierover informeren".
Echt balen dus, maar goed, het wachten zal beloond worden...

thekawa

Forumguru
Nou ik ben er inmiddels uit. Het gaat de octavia combi worden. deze week rond zien te maken met de leasemaatschappij. Om de auto courant te houden zat ik aan een max bedrag, dus heb er helaas wat opties af moeten halen :( Maar goed, ook tevreden met het volgende;

Skoda Octavia combi 1.6 TDI 105pk DSG Elegance Business Line
- Adaptive Cruise Assistant inclusief Front Assistant
- Elektrische achterklep
- Sunset
- Drive setup
- Zonder model & type aanduiding
- Dynamic pakket
- DAB (digitale radio ontvangst)
- LM 18 inch Alaris (fabrieks-af-aan)
- LM 18 inch achteraf met alaris inruil (gepolijst met zwart binnenwerk, ET45)
- Eibach verlaging
- blinderen voorramen achteraf
- achterlichten en reflectors tinten
- Metallic lak: Race Blue
De 'standaard' Alaris velgen vind ik wel mooi hor. Maar bijna iedereen heeft ze straks ;) Plus dat ik ze te ver naar binnen vind staan. Daarom een achteraf setje met betere ET waarde.

De kleur heb ik nog er lang over getwijfeld. Ik heb altijd zwarte auto's, vind ik gewoon mooi en stoer staan. Alleen een paar o3's gezien, maar vind de lijnen van de auto totaal wegvallen bij dit model... Daarom maar eens wat anders, raceblue dus. Hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen....

Bovenaan Onderaan