ik zit al een tijdje te twijfelen tussen de 03 combi en de golf VII variant. Vandaag bij Pon gekeken bij de Golf VII variant. Heel eerlijk gezegd vind ik de golf dieper kunnen zitten en is het dashboard wat mooier, vooral het middenconsole. Ook zijn de knoppen op het stuur beter icm bediening. Echter zijn de voordelen van de o3 mbt opties/prijs wel interessanter. Ik zat ook te denken aan de memorystoelen, heb alleen het idee dat dit weer iets in hoogte scheelt met de gewone stoelen. In breda staat een zwarte combi met memorystoelen.
Ik zou alleen erg graag in de dynamic stoelen willen zitten voordat ik overweeg tot aanschaf te gaan. Ik heb 4 dealers gesproken, en allen krijgen deze pas in augustus binnen
in geneve stond deze wel zo. Iemand enig idee of ze ergens toch deze stoelen hebben? Bij Pon in leusden hadden ze nada skoda's staan.
btw deze octavia het het 4 delige stuur met hoogglans zwart! die had ik nog niet gezien, de dealer ook niet. Is ook onderdeel blijkbaar van het introductiepakket volgens hem. Weet iemand wat dit introductiepakket nu allemaal omvat??