Daap
Nieuw lid
Inmiddels foto's geplaatst. Er stond ook een cappuccino beige! Erg mooi!!
Ik ben erg benieuwd naar foto's van de cappucino beige variant! Jammer dat de Amethyst kleur niet beschikbaar is voor de O3.
Inmiddels foto's geplaatst. Er stond ook een cappuccino beige! Erg mooi!!
Ja, is optie.Ik geloof je direct, echter viel me gister wel op dat alle versies die ik gezien heb bij de dealer (showroom en achter voor de klanten) allemaal deze hendels in de kofferbak hadden zitten, vraag me toch echt af of iedere auto die ik gezien heb voorzien was van dat optiepakket.
Dat klopt. Ik begreep dat de showroom auto's een speciaal dealer pakket hebben. Echter heb ik 2 verschillende dealers gesproken. De een zegt dat het standaard is en de ander zegt dat het in het functie pakket zit en de auto's in de showroom een speciaal pakket hebben. Lekker duidelijk dus.....Ik geloof je direct, echter viel me gister wel op dat alle versies die ik gezien heb bij de dealer (showroom en achter voor de klanten) allemaal deze hendels in de kofferbak hadden zitten, vraag me toch echt af of iedere auto die ik gezien heb voorzien was van dat optiepakket.
Bij A-point Adam gaven ze aan dat het standaard was, maar volgens mij is het een optie in het functie pakket.De EBL in Amsterdam heeft het ook.
Maar hier staat op het bordje dat het een optie is, als onderdeel van het bagage-pakket.
Volgens mij weten wij meer van de auto dan de gemiddelde verkoper van Skoda...Bagage-pakket (alleen voor Combi)Bagage scheidingsnet, variabele bagagevloer en een multifunctionele box onder de hoedenplank
Zit dus niet in het bagage pakket maar inderdaad in het functie pakket..mooi he dealers...
Dat lijkt inderdaad sowieso "wel eens" het geval te zijn...V
Volgens mij weten wij meer van de auto dan de gemiddelde verkoper van Skoda...
De auto die ik in de showroom zag staan had deze hendel ook inderdaad. Het zou me ten zeerste verbazen als dit niet gewoon standaard was.Ik geloof je direct, echter viel me gister wel op dat alle versies die ik gezien heb bij de dealer (showroom en achter voor de klanten) allemaal deze hendels in de kofferbak hadden zitten, vraag me toch echt af of iedere auto die ik gezien heb voorzien was van dat optiepakket.
Als het expliciet bij een apart pakket vermeld wordt zal het normaal gesproken niet standaard zijn.., ik denk dat je mag beginnen met je verbazenDe auto die ik in de showroom zag staan had deze hendel ook inderdaad. Het zou me ten zeerste verbazen als dit niet gewoon standaard was.
Toevallig heb ik de engelse handleiding ergens een keer gedownload en daar staat dit in, daar wordt wel heel duidelijk een hendel genoemd;Als het expliciet bij een apart pakket vermeld wordt zal het normaal gesproken niet standaard zijn.., ik denk dat je mag beginnen met je verbazen