Okki' s Arona

Okki

Donateur
Rond de ventilatie roosters is standaard. Ik heb alleen de X‐perience in (enigzins) dezelfde kleur laten maken. Ook rode stiksels in stuur en stoelen.

Rallye

Forumguru
Ha leuk, die wil ik ook nog. €379,- voor echte Osrams gemonteerd bij de dealer. Ik moet nog even iemand hier in huis overtuigen……

Okki

Donateur
Gewassen en in het zonnetje.
Over een paar weken zal er nog een subtiele cosmetische aanpassing gedaan worden aan de auto om hem net even anders dan andere te maken.

Okki.png

Okki

Donateur
Op de goedkopere modellen mat zwarte rails, op de duurdere zilverkleurig
Maar met het zwarte dak is dit de mooiste combinatie volgens mij. En apart, want nog niet veel mensen hebben dit. Ik vind het altijd leuk om subtiele wijziging door te voeren. Er komt er waarschijnlijk nog een, maar dat moet ik eerst nog even met jullie bespreken......:rolleyes:

Okki

Donateur
Even een bericht vanuit het mooie Zweden. Met een gemiddeld brandstofverbruik van 1 op 21 over 680 km naar Rostock en daar met de boot naar Trelleborg.

TIP: neem deze boot niet. Is een boot voor vrachtverkeer waar ook toevallig wat autos op mee mogen. We konden pas heel laat aan boord, zaten pas om 23 uur aan het diner (nou ja, aan het eten) en na een korte slaap om half vijf aan het ontbijt....!

We hebben de terugreis alvast omgeboekt van Gotenburg naar Kiel, die hadden we vorig jaar ook en was top. Alleen nu dan iets verder rijden vanaf het vakantiehuis naar de boot.

Maar voorlopig zitten we hier nog even...

IMG-20240613-WA0003.jpg

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Afhankelijk van de bestemming in Zweden kan Kiel-Oslo nog een bruikbaar alternatief zijn. Is 22 zeer comfortabele uren varen ipv 14 uur, maar daarvoor kom je dan ook een flink eind noordelijker uit. Scheelde (in ons vakantietempo) toch wel een dagtripje rijden.
Die route (Colour Line) gebruikten we 11 jaar geleden op weg naar de Noordkaap.

Bovenaan Onderaan