Okki' s Arona

Okki

Donateur
Even een plaatje ai car art vanuit Zweden

1000001198-fotor-ai-art-effects-20240625005723.jpg

Dat gaat goed. Minder is dat mijn vrouw gisterenmiddag door de politie is gebeld met de mededeling dat haar auto is aangereden. De klap was zo hard dat de auto vanuit het parkeervak waar hij stond ineens op het midden van de straat stond. Achterruit ligt er ook uit.

Gelukkig hebben wij op afstand (we zitten nog in Zweden) goed contact met de buren, en daar mag de auto even in de garage staan.

Over 2 dagen thuis en dan gaat de strijd om reparatie beginnen.

JeSko

Forumguru
Succes met de afhandeling Okki, ik weet wat het met zich meebrengt, maar laat het alsjeblieft jullie vakantie niet vergallen! Dat is het allemaal niet waard.

eriktv

Forumguru
Mijn “Haha” gaf ik vooral omdat ik er een voorzichtig plaagstootje richting @JeSko in las. Die rijdt ondertussen alweer met een brede smile rond, ook al dacht hij dat dat niet weer zou komen. Dus die kan het wel hebben ;)

Voor jou Okki; het lijkt mij een erg naar bericht, zeker zo op vakantie. Ik maak me al druk om elk steenslagje… Hopelijk rijdt mevr. Okki binnenkort ook weer met zo’n smile rond :jaja:

EdK

Forumguru
Tsja je bedenkt het niet , maar het overkomt je wel !
En waarom nu net de wagen van je vrouw en niet die buur die je liever nooit tegenkomt ??
Maar als ze hem half Augustus weer mag berijden dan mag ze dus in der handen knijpen ....
Maar gelukkig is dader wel bekend, zal maar niet gezien zijn en gasten doorgereden zijn.......ben je nog zieker er van.....

• Leuk
Waarderingen: Okki

Okki

Donateur
Ach. Schade valt altijd te repareren. Deze auto heeft wel een emotionele waarde..is van haar vader geweest en het was zijn wens dat zij, na zijn overlijden, hierin ging rijden. Staat al 26.000 km op (11 jaar oud)

De Panda hebben we weer kunnen doorschuiven naar onze dochter.

Okki

Donateur
Wij hebben 27 jaar in een straat gewoond met behulpzame mensen, maar dat was het dan ook wel. Sinds 2 jaar wonen we in een appartementen complex en we hebben nog nooit zoveel contact met buren en overige bewoners gehad als nu.
En ja, ik weet ook dat het wederzijds is.

Okki

Donateur
Enfin, eigen auto is weer vrij van Zweeds stof, modder en insecten.

En nee...het is toevallig niet @Eppi die verderop staat.

IMG_20240628_101337544~2.jpg

Bovenaan Onderaan