Okki' s Arona

EdK

Forumguru
Kaatsheuvel is één groot pretpark.
Neef woont er door zijn vrouw..........
Is elke keer feest als je daar bent... waarom ?? wel omdat ik ze telkens limburgers noem.....
Tsja en dan is het feest........ :ROFLMAO:

hemi24

Forumguru
@Okki : zelfde idee had ik ook nadat ik vorige week de G-Y Efficientgrip had laten omwisselen voor de WintracPro’s van Vredestein.
En die laatste is echt niet de stilste band op de markt…

• Leuk
Waarderingen: Okki

Okki

Donateur
Kan je nagaan. Ik had eerst 18" Pirelli Cinturato erop. Die waren echt luid.
Op de Rapid Quatrac V, die waren best stil.

EdK

Forumguru
In begin met Conti winterbanden gereden en overgestapt op Vredestein winterbanden en vandaar op All season banden van Vredestein en tsja Vredestein is voor mij een stille band.
Op Caddy rij ik met 4 seizoen Bridgestone en vind ik ook meer lawaai geven dan de Vredesteins

Okki

Donateur
Na bijna een weekje rijden met de banden valt mij hetvolgende op:
ze zijn, zoals eerder gezegd, een stuk stiller....maar

Ik heb het idee dat ze enorm hobbelen of dat ik de hobbels in het wegdek meer voel. De banden zaak zei wel dat banden zich vaak nog moeten zetten.

De laatste jaren heb ik banden gehad met profiel in de lengte richting, deze Michelins hebben een V profiel.

Komt dit bekend voor en zou dit vanzelf verdwijnen of is dit een Michelin eigenschap?

Okki

Donateur
Nee nog niet. Optisch stonden de Goodyears (met gedraaide wielen) wel wat soepeler op de wangen.

Tees

Donateur
Ik herken t ook niet perse, maar rij al jaren op CC's, dus weet ondertussen ook niet meer anders. De spanning zou ik wel even controleren idd, laatste keer dat ik de banden niet zelf heb verwisseld, stonden ze rondom op 3.0 bar. Dat was ook stuiteren geblazen...

Bovenaan Onderaan