Standaard bericht, die heb ik al vaker voorbij zien komen namelijk.
Het lijkt net of ze al de probleempjes die ontstaan onder die koppeling schalen. Wel lekker makkelijk, dat klopt.
Vind het overigens wel belachelijk dat ze er ook nog bij vermelden 'omdat de auto hier een reparatie heeft gehad is het gratis'. Nee, niet goed is óf oplossen óf geld terug.
Nu lijkt het net of je hun heel erg dankbaar moet zijn voor het feit dat ze het gratis oplossen, wat eigenlijk normaal geld zou kosten.
Gelukkig kost de tuning & DSG optimalisatie al bijna niets....
Allemaal leuk en aardig, maar als je telkens op en neer moet blijven rijden om het helemaal juist af te laten stellen, ben je een fortuin aan brandstof kwijt, om over de tijd nog maar te zwijgen. Ook lastig voor mensen die doordeweeks tijdens kantooruren werken.
Misschien mag ik het niet hardop zeggen, maar door alle berichten die ik de laatste tijd onder ogen heb gekregen, lijkt het net alsof ze 'snel geld willen verdienen'.
Mooi meegenomen bij de mensen die akkoord zijn en nergens over klagen, en helaas bij de mensen die er wel op terugkomen, daar steken ze dan even wat meer tijd in om het op te lossen. Kost die klant dan wel brandstof en tijd.