Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

s-line

Forumguru
Ik heb toen ik nog Peugeot reed van de werkplaats chef twee distributie kettingen gezien. 1van de huidige motoren en 1 uit de jaren 80/90 ergens. Als je dat verschil ziet snap je meteen waarom er nu zoveel uitgerekte kettingen zijn. Zeg maar verschil motorfietsketting vs racefiets ketting.
En dan nu min.130pk en toen 80pk

JeSko

Forumguru
Het is triest inderdaad, inside info van een Citroën mecanicien bij een dealer zegt niets anders, het is allemaal minder geworden, kwaliteit is zwaar achteruit gegaan.

Hopelijk kan er snel een slotje op dit topic.

JeSko

Forumguru
Gemakje rondkijken, ik kan toch nog niets doen zolang dat Frans ding niet terug is, die moet ingewisseld worden, maar ik moet de wrap nog verwijderen, dakrails terug monteren, en nog wat kleinigheden. Men maatje van Q-wrapz gaat me hierin ook helpen, en die is ook aan het mee zoeken naar een vervanger.

JeSko

Forumguru
Hoe bedoel je @hemi24 ? De auto is gebruikt geweest voor commerciële doeleinden inderdaad, is ook gebruikt geweest in lokale reclame en bij zijn nieuwe shop opening.

hemi24

Forumguru
Precies, om mee te geven aan klanten als vervangend vervoer als ze hun eigen wagen komen brengen voor het (un)wrappen...

Win-win: er zit al een gave wrap op en jij hoeft deze niet te verwijderen.

Auto zou nou weer goed moeten zijn toch?

En je kunt altijd een deal maken dat de volgende wagen ook weer gewrapped moet worden...

Cordoba

Forumguru
Geen flauw idee Ed, mijn ervaring is dat de frequentie en duur van stroomstoringen per gebied en periode sterk kunnen verschillen. De laatste 10 jaar zal ie inclusief onderhoud misschien iets van 5 uur per jaar gedraaid hebben, en gemiddeld een paar uur per jaar bij stroomstoringen (die soms maar 10-20 minuten duren). Van de periode daarvoor kan ik echt geen schatting geven. Ik zal op eu nog wel eens een paar foto's plaatsen, maar back on topic.

JeSko

Forumguru
2680 euro is het totale factuur geworden, ze hebben nog wat van de prijs kunnen schrapen, aldus de garage zelf, jippie ik blij!

:koffie:

Wellicht morgen de auto gaan ophalen, en dan gaan we er met leuren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan