Ik zeur niet over reglementering, ik bedoel enkel maar dat in NL veel meer mag qua tuning omdat ze daar wel onderzoek doen naar wat veilig is. Hier in BE is keuring gewoon geldklopperij en willekeur, zoals je ook vandaag weer ziet, en dat kan je niet langer ontkennen nadat Pano en het nieuws de keuringen hebben doorgelicht. Net weer hetzelfde met mijn ramen, achteraf getint dus extra betalen ( is gewoon OEM tint) , bumper niet Origineel ( is hij wel ) dus extra betalen, ze jagen maar onterecht geld uit je zakken dus nu behaal ik eens een overwinning op die rakkers, zo zie ik het. En daar mag jij het oneens met zijn, daar heb ik dan weer geen enkel probleem mee, tis wat het is. Doorgaans zorg ik dat ik met alles stipt in orde ben, maar als mensen met 30 jaar vak ervaring mij zeggen ; niet laten keuren gewoon zo gaan, doen ze allemaal" dan weet ik dat het goed zit qua veiligheid en dergelijke, dat is dan op eigen risico als ik een rode kaart had gehad so be it, daar zou ik dan ook zeker niet over zeuren, was er al op voorbereid.