Gisteren op en af naar Antwerpen zonder één probleem, het was zonnig en dus gingen de automatische lampen en ruitenwissers niet aan of uit, vandaag in de regen naar Hasselt en plots merkte ik dat het icoontje van de verlichting ( die op auto stond ) even snel aan en uit ging. Nu waren de omstandigheden er wel naar dat de lampen mochten blijven branden, wat ze normaal ook doen, veel regen en bewolkt, dus ik vond het al raar dat hij ze weer uit deed, plots gingen ze dan weer aan... En weer uit, en weer aan, en weer uit,
heb ze dan even op handmatig gezet, geen probleem ( uiteraard), ik dacht ik zal wel zien wat het zegt op de terugweg. Op de terugweg nadat de auto dus compleet is uitgeschakeld geweest, terug de auto lampen aan, deed ie het weer, uit aan uit aan uit aan, dit blijft hij gewoon doen nu... In pulsen van c.a. 2 seconden, ik zag mensen in hun auto's al raar kijken omdat het een echte lichtshow was daar op de snelweg, dus maar weer op handmatig gezet. Zo'n gedrag heeft ie nog nooit vertoond, dus maar even melding van maken deze dinsdag als ik hem binnen doe bij de dealer voor de expertise, want normaal is dit niet en het doet me vermoeden dat er toch iets van elektronica geraakt is daar achter de neus.