Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

JeSko

Forumguru
@JPs_OC2

Drive it like you park it, bags are for groceries etc etc :ROFLMAO: dat heeft hier nochtans ook, figuurlijk dan, op tafel gelegen, maar toch maar niet gedaan vanwege de situatie hierrond in ons Belgenlandje.

Kanerr

Forumguru
@JPs_OC2

Drive it like you park it, bags are for groceries etc etc :ROFLMAO: dat heeft hier nochtans ook, figuurlijk dan, op tafel gelegen, maar toch maar niet gedaan vanwege de situatie hierrond in ons Belgenlandje.

Een auto kopen waar origineel luchtvering onder zit en dan tweaken met een kastje ;)

Gefeliciteerd!

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Ja dat was ik destijds aan het overwegen, toen de Skoda net te koop stond, maar in België is tweedehands heel weinig te vinden wat betaalbaar is en standaard luchtvering heeft, Audi Allroad en dan laag was een optie, maar dat zijn allemaal Diesels.

JeSko

Forumguru
Schroefset zit eronder, nu is het enkel nog een datum vinden om te geometrie keuren, en daarna kan hij richting de grond. Staat lichtjes met de neus omhoog, maar lang niet zo erg als de Superb destijds, die leek wel klaar om op te stijgen :sterretjes: kan er nog niet veel over zeggen maar het lijkt alvast fijner te rijden, eens laag zal dat enkel nog verbeteren.

Originele dempers achterin bleken ook op hun einde te zitten, ik had al een vermoeden aangezien de auto de laatste paar kilometers zenuwachtiger en losser in de kont voelde.

20230426_125631.jpg

Nog zat draad over dus dat belooft :devilish:

20230426_125714.jpg 20230426_125614.jpg

JeSko

Forumguru
Zo zeg, heb net het bedrag gestort gekregen van de verzekering om de kosten te betalen, ik schrok wel even, maar liefst 2100 euro :sterretjes: en dat voor wat plastic, want meer is het niet. Nu een datum inplannen zodat het gemaakt kan worden en we de hele boel vooraan opnieuw kunnen wrappen :)

EdK

Forumguru
Ja @JeSko er zal vor deel gewoon nieuw gerekend worden.
Dat een buur op werk ooit met hun bus mijn achterbumper raakte van me 6 maanden oude RR , werd er ook
gerekend met een nieuwe bumper en spuiten en was toen al 1100 euro.
En dat is een 15 jaar terug ongeveer

leon-cupra

Forumguru
Lijkt mij zeer sterk. Want als jij de herstelling niet laat uitvoeren heeft de verzekering voor niets btw betaald (de schade moeten ze sowieso betalen maar de btw niet).
Zo was het toch altijd bij mijn verzekeringen.

Bovenaan Onderaan