Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

JeSko

Forumguru
Dit is ook een kanshebber, Japan racing SLR 0-1 ultra light flow forged. 19 x 8 op et45. Momenteel ook makkelijk verkrijgbaar want vers op de markt uit de nieuwe ultra lichte lijn van JR wheels.

Screenshot_20230609_163258_Instagram.jpg download.jpeg.jpg Screenshot_20230609_163742_Samsung Internet.jpg

JeSko

Forumguru
Inderdaad heel mooi @leon-cupra maar die zie je te vaak in het wereldje. Andere merken maken dit wiel dan ook nog eens, dus heel veel van die wielen lijken op elkaar.

JeSko

Forumguru
Zo, net terug van Crauwels en wat blijkt, het was toch het stofhoesje/stoftube van plastic, dewelke het geluid veroorzaakte, en ook op de manier die ik vermoede, bij rebounden bleef het kapje achter de schroefdraad zitten en dat zorgde voor het plastic geknetter onderin.

Dat kapje had, om één of andere reden, een licht omgebogen randje dat achter de draad bleef hangen bij uitveren. Nu hebben ze het weer teruggeplooid en het geluid is helemaal weg, moest het toch terug komen krijg ik van hen een nieuwe stofhoes en vervangen ze deze zo voor me, omdat het ook kon zijn dat het bij de montage gebeurd is, moest dan ook niets betalen ondanks dat ik zelf vroeg om snel te pinnen, topservice toch weer :thumbsup:

EdK

Forumguru
Tsja wij zouden dat oplossen door de zoon als eerste een trapje te geven voor zijn verjaardag.....
En als je dan een wat hogere geeft kan die ook de lampen wisselen en plafond witten in huis zelf... :koffie:

Canon-Eye

Forumguru
Niet persé nodig. De volgende generatie wordt doorgaans telkens iets langer dan de ouders. Ik (1,84m) kan mijn jongste kleinzoon van nog net 14 inmiddels recht aankijken...
Dus gewoon op regelmatige basis voedsel in blijven gooien, dan komt het vanzelf in orde... :pardon:

JeSko

Forumguru
De prijs voor de witte JR's was binnen, maar liefst 2200 euro zonder banden, dat is me te gortig voor een JR wiel, doordat JR geen vaste maten maakt voor dit type wiel moet alles custom gemaakt worden, enkel in 5x112 heeft dit wiel enkele vaste opties :rolleyes: wat maakt dat de prijs van 300 per wiel naar zo'n 550 per wiel gaat.

Nu lopen we nog tegen een ander probleem aan, witte wielen zijn heel schaars voor de Mazda, en zeker niet in de stijl die we willen, enkel deze JR's waren een goede optie. Dus zitten we in overleg met onze wrapper en goede vriend om het hele verhaal wat aan te passen. We denken aan bronzen wielen, maar dan passen de roze details er niet meer bij, dus op zoek naar enkele stalen om het brons van onderstaande wielen te matchen, het betreft Concaver wielen, direct te verkrijgen in 5x114.3 et 45 en de juiste boring 67.1.

Screenshot_20230614_090247_Samsung Internet.jpg

Er is nog niks besteld, ik moet zeker weten dat het brons dat we voor ogen hebben enigzins matched met de wielen.

Japanese Power

Donateur
Wow. Geen gezellige werksfeer meer dus.
Ander management, teruggelopen werkzaamheden? Balen hoor.
En dan wordt laten coaten idd wel prijzig ja.

leon-cupra

Forumguru
Ik zou geen brons op de wagen nemen. Je kan dat nooit matchen met de wielen. Dan beter een volledig andere kleur. Denk dat brons wel gemakkelijk matcht met andere kleuren. Je ziet dat tegenwoordig heel veel in interieurs.

Werksituatie is dan ook op korte tijd veranderd. Tijdje geleden smeekten ze jou om verantwoordelijke te worden.
En te duur om te ontslaan … dat zou mij als werkgever niet tegenhouden. Opzegtermijn laten uitdoen. Kost je als werkgever niet meer dan anders. Laat iemand die persoon in het oog houden en maakt die een (grove) fout, kan je hem ontslaan met dringende reden. Kost je het als werkgever helemaal niets meer.

Tees

Donateur
Is dat in België zo makkelijk Tim? In NL kan je niet zomaar iemand ontslaan, zelfs een grote fout is geen voldoende reden voor ontslag op staande voet. Alleen echt serieus kwaadwillend gedrag is dat, en dan heb je t over een greep uit de kas, een collega neerslaan, dat niveau.

On-topic: ik zou ook geen bronskleurige velgen nemen, tis sowieso niet mijn smaak, maar ik vind t niet passen bij de rest van de wagen. Wit snap ik wel, maar ik vind nog steeds die velgen uit post #689 heeeel mooi bij jouw wagen, zowel aan de witte als de zwarte kant.

Bovenaan Onderaan