leon-cupra
Forumguru
Zal ook te zien zijn hoeveel werk ze hebben. Bedrijf waar het orderboek overvol zit, zal iets meer kunnen vragen.
Wel eens benieuwd.
Wel eens benieuwd.
Bizar dat prijsverschil in BE. Als ik even snel bij toyota NL kijk is het kleinste verschil tussen een gewone ICE en een hybride maar 500 euro wat oploopt per uitvoering tot max. 2000 euro verschil. Maar goed, daar heb je wel gelijk een zuinigere auto en een automaat voor.Als je weet dat een hybride ongeveer 4.000€ duurder is dan een gewone benzine.
Is niet zo bizar. Jullie zitten met btw en bpm. De bpm op een hybride is een stuk lager dan bij een benzine. Hierdoor is het verschil in NL kleiner benzine tov hybride.Bizar dat prijsverschil in BE. Als ik even snel bij toyota NL kijk is het kleinste verschil tussen een gewone ICE en een hybride maar 500 euro wat oploopt per uitvoering tot max. 2000 euro verschil. Maar goed, daar heb je wel gelijk een zuinigere auto en een automaat voor.
Na al dat hier geventileerde enthousiasme over de Tesla zou dat toch geen probleem moeten zijn...zit ik minimum 4 jaar vast aan de Tesla
Tesla heeft nog modellen héNa al dat hier geventileerde enthousiasme over de Tesla zou dat toch geen probleem moeten zijn...
Of toch last van bindingsangst?
4 jaar is toch niet "voor eeuwig"? Voor normale mensen niet, althans...Wil niet zeggen omdat ze enorm goed zijn dat ze moeten blijven