Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

EdK

Forumguru
Waar heb ik het over erfelijk overgedragen ?
Dat maak jij er volgens mij weer van !!
Jesko kan wel zo goed naar zijn schoonmama luisteren dat hij het daardoor heeft overgenomen, en dan heeft hij het dus van ???? :koffie:

JeSko

Forumguru
Wrap eraf, dak zwart, en daarna nog iets extra's, wat denken jullie? We zijn de wrap een beetje beu ( je ziet het te vaak ) en willen een iets meer ingetogen look, mijn vrouw vind een glans zwart dak icm de zwarte accenten (spiegels, diffuser, frontlip, raamtrim) mooi, ik twijfel zelf nog, wat jullie?

Roof 2.png 2ofo5sd4q7c21.jpg 834eefe7f9f7a8673fa33afe4dc2a9cc--mazda--wrapping.jpg

DiVini76

Forumguru
Ik vind de Mazda met de huidige wrap juist prachtig en onderscheidend @JeSko , maar kan me ook voorstellen dat je juist op meetings te vaak hetzelfde tegenkomt. Maar kom je deze wrap buiten de meetings om dan ook zo vaak tegen? Hier in NL kom ik er geen tegen hoor.

Met alleen een zwart (glanzend) dak en accenten wordt hij in mijn ogen juist veel meer standaard.
Maar wie ben ik om daar over te oordelen? Het is jullie auto, dus vooral mee doen waar jullie je op dit moment prettig bij voelen.

Benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, ik blijf dit interessante topic in ieder geval volgen! :thumbsup:

JeSko

Forumguru
@DaVini76

Ja toch wel, de twee split wraps zijn helemaal terug in, stonden laatst op een meeting en van de 300 auto's hadden er 20-25 zo'n wrap, jezelf onderscheiden is gewoon heel moeilijk of je moet iets one off gaan bouwen, en daar hebben we de centen en het talent niet voor :D in onze regio rijd sinds kort een zwart witte BMW rond, die gaf gewoon toe via Instagram dat hij ons gekopieerd had omdat hij het mooi vond, dat mag natuurlijk maar toch :tongue: en er komt nog wel wat bij op termijn we weten alleen niet wat.

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Ja zie het nu ook wel voor me, zeker met een dikke nieuwe velg eronder, ik wil een betere fitment. 19" op 8j en et45-46 ipv 18" op 8j en et46. Gaat de kassen wat meer optisch vullen.

JeSko

Forumguru
Iemand toevallig interesse in het kopen van een mooie Mazda? Je moet hem wel uit België importeren... Of het moet een Belgische koper zijn uiteraard ;)

JeSko

Forumguru
Is een zwarte @Japanese Power , een 2.2 Mazda 6 station, Diesel automaat van 2014, Euro 6 en net 40.000 km's, die van mijn broertje. Hij heeft gisteren wat anders gekocht en vroeg of ik er gegadigden voor kon vinden, al vrees ik dat een 2.2 liter diesel in dit huidige klimaat niet snel verkocht geraakt. Maar ik dacht mss met al die sleurhuttrekkers hier ;)

Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
2.2 liter diesel is in ieder geval een prima trekpaard om een caravan mee te sleuren!
:thumbsup:

Trekgewicht van 1600 kg houdt op zich bij een dergelijke wagen niet direct over…
Een Passat of een Superb met 2.0 TDI mogen 1.800 kg trekken.

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Klopt @hemi24 , dat zei hij me ook, hij is er vorige week met door de Alpen getrokken, caravan van 1300 kg eraan, 5% helling en hij trekt hem gewoon in lage toeren omhoog, geen centje pijn. Heb er zelfs ook al paar keer met gereden en is echt een fijne wagen.

Bovenaan Onderaan