Ben alvast aan het tellen geslagen, carrossiewerk alleen al zal toch weeral snel 5k zijn, aangezien de binnenzijde deurrand ook omgeplooid is, dan ga je nog schade hebben over de gehele flank die extra kost plus de spiegel die stuk is, dan mag er al niets meer aan de ophanging schelen of het is gewoon een totall loss. De marktwaarde van deze jongens draait nog steeds tussen 11.000 voor een low spec hoge km stand exemplaar tot 15 k voor een high spec met lagere km stand, vanaf 55% herstellingskosten van de dagwaarde kunnen ze hem al totall los verklaren. Daar zit je met dit soort auto sneller aan dan met de VRS.
Heb de burgemeester een mail geschreven, krijg je een vrij standaard antwoord terug en dat ze het gaan aanpakken met een nieuw mobiliteitsplan, de link zat erbij, niks wat ik al niet wist, schiet je niks met op.
Ik durf op dit punt wedden dat als ik hem links parkeer ze er links op knallen, tis gewoon niet aan ons besteed. Vrouwke zij net al, als dit alles ooit achter de rug is auto's verkopen en een oude barrel voor de deur, moet zeggen dat dat op dit moment aanlokkelijk klinkt.