Oproep voor RDW slechte dimverlichting Fabia van 4 a 5 jaar oud

Spierings

Forumguru
Uit welk jaar komt jullie fabia ? En al zou mijn projectie lamp nummer verschillen met dat van jullie kan ik dan een klacht indienen bij skoda
Hier schiet je toch niks mee op. Garantie is allang verlopen...

Jij hebt al een facelift model, het topic gaat volgens mij over de koplampen van het oudere niet gefacelifte model.

Koplampen van mijn Fabia zijn gewoon goed, het is ook maar net wat je gewent .;)
Je kunt hooguit je lampen upgraden...
Of als je echt twijfels aan je koplampen de units vervangen...

EdK

Forumguru
En al zou mijn projectie lamp nummer verschillen met dat van jullie kan ik dan een klacht indienen bij skoda
Ja natuurlijk kun je dat...... we leven gelukkig nog in een vrij land !
Alleen of je je doel bereikt dat je ermee wil bereiken...... denk het niet.
Maar goed zeg nooit nooit

Spierings

Forumguru
Ook met led dimlichten heb je een heleboel rommel welke minder licht kunnen geven als origineel..

Al kan het lampje erg veel licht geven, als het brandpunt niet op de juiste punt zit krijg je een erg slecht lichtbeelden omdat het niet onder de juiste hoek op de reflector valt..

andrehj

Forumguru
Ik heb er led verlichting ingezet van 4800 lumen maar kan beter voor heen heb ik een corsa gehad maat had vele malen beter licht
4800 lumen uit een aftermarket LED dimlichtlamp? :maakmegek:. En je Corsa had af-fabriek al betere dimlichten? Die Corsa zal H4 (1000 lumen) of H7 (1500 lumen) hebben gehad. Als dat al beter is dan je huidige Fabia, dan zal dat Chinese LED-lampje echt geen 4800 lumen geven.

Johnnyverhees

Nieuw lid
Ik heb het probleem gevonden de lamp is echt 4800 lumen nu is het licht echt super het licht stond te hoog afgesteld ben vanmiddag naar de garage geweest en hebben de hoogte afgesteld nu is de licht opbrengst geweldig andrehj

Noord26

Forumguru
Heb je een link naar deze 4800 lumen led lampen? 1.5x zoveel licht als xenon trekt mijn interesse.

Welke lichtkleur heb je (Kelvin)?

turboturbo

Forumguru
@Johnnyverhees goede ervaringen met led koplampen zijn nog dun gezaaid op dit moment, omdat goede betaalbare H7 of H4 lampen nog nauwelijks bestaan.

Dat er vanuit China te kust en te keur is aan aanbod van deze lampen met matige tot slechte kwaliteit is niet nieuw.

Als jij dus beweert een goede led koplamp te pakken te hebben, dan zijn wij uiteraard heel nieuwschierig hoe dat er uit ziet en welke lamp dat is! En welke garage er op paaszondag open is, dat vind ik ook wel handig om te weten :geek:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan