Idd de geschakelde plus trekken was niet echt spannend maar als je niet graag freumelt met de stoppenkast in je auto moet je het ook niet zelf doen.
Ok ja van die problemen hoor ik ook wel vaker, tot nu toe werkt mijn parrot prima samen met mijn nokia of de ericsson van mijn vriendin.
Ik verwacht het komende half jaar een nieuwe telefoon, Iphone of windows achtige telefoon, moet daar dus wel een update-je voor gaan doen en hopen dat alles blijft werken!
Ok ja van die problemen hoor ik ook wel vaker, tot nu toe werkt mijn parrot prima samen met mijn nokia of de ericsson van mijn vriendin.
Ik verwacht het komende half jaar een nieuwe telefoon, Iphone of windows achtige telefoon, moet daar dus wel een update-je voor gaan doen en hopen dat alles blijft werken!
Ik wil verder geen olie op het vuur gooien, maar voor mij nooit meer een parrot. Ik heb er twee gehad (3100 en 3200, gelukkig beiden van parrot zelf gekregen), maar allebei waren ze binnen een jaar kapot.
Daarnaast werken ze ook met heel veel toestellen zeer slecht samen. Een nokia of SE gaat nog wel, maar zodra je er een Windows Mobile toestel (Palm, HTC, E-Ten, Glofiish) aan hangt is het over. Synchroniseert dan wel, dan weer niet. Contacten staan er dubbel in of 3 keer, als er meerdere nummers zijn. Geluidskwaliteit is ronduit slecht (hard, schel) en het voicemenu is een lachertje.
Daarnaast is het zo dat een firmwareupgrade vaak een probleem oplost, maar weer een nieuwe veroorzaakt. Geloof me, die Bury is echt een verademing.
En het trekken van die geschakelde plus: dat duurt nog geen 5 minuten. Connector aan kabel knijpen, in zekeringkast prikken, zekering er in en klaar.
Bij mij duurde het ietsje langer omdat de monteur in plaats van de draden aan elkaar te knijpen met een verbindingsstekkertje ze netjes heeft gesoldeerd. Maar goed, de meeste winst wordt gehaald op inbouw en niet op de onderdelen zelf.