Parrot CK3100

Hey jongens, ik heb van marktplaats een parrot 3100 op de kop getikt, zoals de meeste mensen hebben in dit toppic. Nu was deze carkit "uitgebouwd" bij de vorige eigenaar door een Kia dealer. Maarja uitbouwen daar betekende gewoon doorknippen van de voeding en mutebox kabels :S , echt schande want ze zaten met isostekkers vast! hoe moeilijk kan het zijn.

Maargoed in middels met z'n quadlock 2 iso 2 quadlock kabel een nette boom gemaakt. alle draadjes weer gesoldeerd. maar ik heb over 1 ader mijn twijvels.

Uit de parrot mutebox (zwarte lange kastje) komt een GELE kabel. is die nou voor het aansluiten op de MUTE ingang van de radio of is die bedoeld om dat boxje te voeden met 12 volt geschakeld ??? Ik gok op de foto's bij google voor mute... maar wie kan het mij ff zeker zeggen?

Oja, zelf die parrot 3100 net geupdate via bluetooth (los op me buro hier aan een voeding) ging prima en werkt al met iphone!

Beetje naïef om te denken dat dit door een dealer "uitgebouwd" is vind je niet?

Nou ik geloof in dit geval me verkoper wel, man van boven de 60 die me nou niet zelf de carkit uit gebouwd leek te hebben. Kreeg ook echt die bos draden in een wibra-tas er bij van kijk maar ff of het compleet is. haha.

Maargoed doet er niet toe, in ieder geval zitten de stekkers er niet meer aan.
En na wat googlen gisteren weet ik nu wel voor 90% zeker dat die gele kabel aan de mutebox een kabel is voor het muten zelf. die geeft dan een signaal NAAR de radio om te muten, en dus ook je cd te pauzeren

higgy

Forumguru
Beetje naïef om te denken dat dit door een dealer "uitgebouwd" is vind je niet?
Nee hoor, heb dealers nog wel lompere zaken zien doen: deel motorafdekking wegslijpen om beter bij de startmotor te komen (Citroen GS) of slang turbo 'vergeten' aan te sluiten (Xantia) enz enz

Zo met een hoop knutselwerk een quadlock2iso kabel omgebouwd tot een directe aansluit kabel voor mijn parrot C3100 carkit:

Uploaded with ImageShack.us

Even aangesloten op vaste spanning en geupdate en alles netjes met krimpkous afgewerkt. (jeez, 16 soldeerverbindingen voor de mutebox).

Bovenaan Onderaan